اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره محیط زیست شوشتر خبر داد

دستگیری صیاد غیرمجاز در شوشتر/ تعدد صیادان غیرمجاز کاهش یافته است

رئیس اداره محیط زیست شوشتر از دستگیری صیاد غیرمجازی در آب‌های این شهرستان خبر داد و گفت: برخورد شدید با صیادان غیرمجاز در دستور کار قرار دارد.

دستگیری صیاد غیرمجاز در شوشتر/ تعدد صیادان غیرمجاز کاهش یافته است

علی فتحی‌نیا امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: برخورد با صیادان غیرمجاز و غیرمتعارف در دستور کار اداره محیط زیست شهر شوشتر قرار دارد و در این زمینه نظارت جدی و همه‌جانبه‌ای وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته صیاد غیرمجازی با 40 عدد ماهی در آب‌های شوشتر دستگیر شده است که این فرد به مراجع قضایی معرفی شده است.

وی با تاکید بر اینکه این صیاد فعالیت غیرمجاز انجام داده است، تاکید کرد: این صیاد به دلیل فعالیت بدون پروانه صید در آب‌های شوشتر دستگیر شده است.

فتحی‌نیا با اشاره به اینکه فعالیت بدون پروانه صیادان ممنوع است، گفت: صیادان باید ابتدا برای دریافت پروانه مراجعه و سپس برای صید ماهی اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه در صورت مشاهده صیادان بدون پروانه با آنها برخورد می‌شود، گفت: در صورت مشاهده صیادان بدون پروانه با آن‌ها برخورد شدیدی خواهد شد و در این جریان به تعداد ماهی‌های صید شده جریمه خواهند شد.

رئیس اداره محیط زیست شوشتر تاکید کرد: صیاد غیرمجاز دستگیر شده در روزهای گذشته به پرداخت 4 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، صید غیرمجاز ماهی در آب‌های شوشتر باعث وارد شدن خسارت‌های جبران ناپذیری به اکوسیستم رودخانه‌های جاری در این شهرستان شده است.

انتهای پیام/72006/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول