اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

نشست هم‌اندیشی مدیر شهری جنوب تهران با شورایاران محلات

مدیر شهری جنوب شرق تهران تهران در نشست هم‌اندیشی با شورایاران محلات بر لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های محلی تاکید کرد.

نشست هم‌اندیشی مدیر شهری جنوب تهران با شورایاران محلات

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران،  سیداحمد صفوی در سومین جلسه نشست با شورایاران محلات جنوب شرق تهران در سال جاری که با محوریت هماهنگی برنا‌مه‌های جشنواره «شوق انتظار» برگزار گردید بر لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های محلی تاکید کرد.

مدیر شهری جنوب شرق تهران ضمن تبریک ایام خجسته شعبانیه و میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) گفت: برنامه‌ریزی و برگزاری جشنواره شوق انتظار باید با مشارکت شهروندان و به ویژه شورایاران و استفاده از سرمایه‌های اجتماعی و ظرفیت های محلی (مدیریت محله، سرای محلات و ...) و با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان اجرا شود.

وی با تاکید بر اهمیت مشارکت حوزه اجتماعی و فرهنگی با سرمایه های اجتماعی در جهت هم‌افزایی برای بهتر برگزار شدن برنامه‌ها افزود: در همین راستا با برگزاری پرشکوه جشن  شعبانیه و شوق انتظار می توان در جهت احیاء سنت‌های اسلامی حرکت کرد.

مدیر شهری جنوب شرق تهران در پایان با اشاره به استمرار و توسعه فعالیت های اجرایی محلات خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال جاری با بهره‌گیری از تجربیات سال گذشته و جدیت کامل و همچنین رصد پیشرفت فعالیت‌ها و پروژه‌های مندرج در سند توسعه محلات توسط دبیران شورایاری ها بتوانیم مشکلات محلات را رفع کنیم.

محمد حیدری، معاون امور اجتماعی و فرهنگی مدیریت شهری جنوب شرق تهران نیز در این نشست به تشریح برنامه‌های جشنواره شوق انتظار پرداخت و گفت: برگزاری جشنواره شوق انتظار و جشنواره اوقات فراغت، برگزاری سامانه های نشاط در محلات منطقه با اجرای برنامه‌های شاد، برپایی غرفه های جداگانه برای خانه‌های 14 گانه، مشارکت در جشنواره متمرکز بوستان ولایت، نورپردازی و آذین بندی ساختمان های اصلی، شهرداری نواحی، سرای محلات، مجموعه های ذیربط، برگزاری مسابقه جهت انتخاب بهترین کوچه، محله و مسجد از نظر تزئینات و آذین بندی، شناسایی و معرفی مشاغل فراموش شده، تهیه و توزیع تراکت، بروشور و ... در سطح محلات در خصوص الگوی مناسب تزئین و عدم استفاده از لوازم غیر استاندارد و ... از جمله برنامه های اجرایی در منطقه خواهد بود.

دبیران شورایاری در ادامه به بیان برخی درخواستهای محلات نظیر تسریع در بازگشایی خیابان ولی عصر (عج)، تسریع در اجرای عملیات ساخت سرای محلات خاور شهر و مسعودیه، تعیین تکلیف زمین چمن محله رضویه، بازسازی زمین چمن مصنوعی محله بروجردی و ... پرداختند.

انتهای پیام/2462/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول