اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری ورامین عنوان کرد

امام (ره) به ما نشان داد که انتظار یعنی تا آخر ایستادن

سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین گفت: خط و مشی امام راحل (ره) این را به ما نشان داد که انتظار ایستادن است و تا آخر ایستادن است.

امام (ره) به ما نشان داد که انتظار یعنی تا آخر ایستادن

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سید جمال جلیلی صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن میلاد امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) گفت: به فضل خدا و با مجاهدت‌های علمای اسلام و به خصوص حضرت امام خمینی (ره) امروز در کشور ما فرهنگ انتظار در قلب تمام ایرانیان لبریز و سرشار است. 

سرپرست فرمانداری ورامین اظهار داشت: فرهنگ انتظار و این که ما منتظریم یعنی منتظریم که مردی عدالت‌گستر بیاید و این فضای ظلمی که به دست مستکبرین جهانی بر مستضعفین ایجاد شده را با دستان خویش برچیند و انسان‌های جهان طعم عدالت و کرامت انسانی را بچشند. 

جلیلی افزود: هر انسان مسلمانی که در دل و ذهن خویش دغدغه دین و دغدغه انسان‌هایی که در دنیا زیر بار ظلم و ستم قرار دارند را داشته باشد و به روزمره گی نیفتاده باشد به طور طبیعی حالت انتظار دارد و در دل منتظر ظهور منجی است. 

سرپرست فرمانداری ورامین تصریح کرد: در حقیقت انتظار یعنی قانع نشدن به وضع موجود زندگی انسان و تلاش برای رسیدن به حیاتی مطلوب و رسیدن به زندگی سرشار از ایمان که این حالت تنها با ظهور ولی خدا حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در سراسر جهان ایجاد خواهد شد. 

وی ادامه داد: همه ما باید به عنوان یک سرباز و یک منتظر واقعی خود را به زیور اخلاق، اخلاص، ایمان و عمل صالح زینت دهیم تا بتوانیم در نیل به زمینه‌سازی ظهور گام برداریم.

جلیلی خاطرنشان کرد: هیچ عقل سالمی و هیچ انسان بصیری نمی‌پذیرد که انتظار به این معنا باشد که انسان بنشیند و دست به کاری نزند تا منجی خود بیاید و جهان را اصلاح کند، انتظار یعنی انسان باید همواره در حال حرکت و ایجاد آمادگی در خود و در جامعه باشد تا بتواند زمینه‌ها را فراهم آورد. 

سرپرست فرمانداری ورامین در پایان عنوان کرد: خط و مشی امام راحل (ره) این را به ما نشان داد که انتظار ایستادن است و تا آخر ایستادن است و به واقع تشکیل نظام جمهوری اسلامی یکی از مقدمات حرکت عظیم به سمت دولت ظهور است.

انتهای پیام/2462/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول