اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

وزیر دفاع مصر: ارتش از هیچ گروهی حمایت نمی‌کند/حافظ امنیت ملی هستیم

فرمانده کل و وزیر دفاع و تولیدات جنگی مصر تاکید کرد که نیروهای مسلح با حال و آینده مصر بازی نمی‌کند و از هیچ گروهی به ضرر گروه دیگر جانبداری نمی‌کند.

وزیر دفاع مصر: ارتش از هیچ گروهی حمایت نمی‌کند/حافظ امنیت ملی هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری آلمان، «عبدالفتاح السیسی» طی سخنانی در مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشکده نظامی مصر گفت که نیروهای مسلح هرگز با حال و آینده کشور بازی نمی‌کند و از هیچ گروهی به ضرر گروه دیگر جانبداری نمی‌کند بلکه از همه گروه‌ها و طیف‌های ملت مصر حمایت می‌کند و تنها برای تحقق منافع ملت تلاش می‌نماید.

وی افزود: ارتش مصر نقش خود در حمایت از امنیت ملی مصر را ایفا می‌کند و کسانی که جانفشانی‌ها و دلاوری‌های نیروهای مسلح برای حفاظت از امنیت کشور و ثبات آن را نمی‌دانند، اشتباه می‌کنند؛ سرافرازی نیروهای مسلح سرافرازی مصر است.

وزیر دفاع مصر اشاره کرد که نیروهای مسلح به حمایت از امنیت ملی مصر ادامه می‌دهند و خارج از مرزهای مصر حضور ندارند مگر اینکه در چارچوب نیروهای حافظ صلح و یا اجرای تمرینات مشترک به منظور کسب تجربه و بالا بردن سطح شایستگی‌ها و استعداد‌های جنگی باشد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول