اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ مکانیزه امام زمان (عج):

ملت ایران در 24 خرداد ولایتمداری خویش را به نمایش گذاشتند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ مکانیزه امام زمان(عج) نیروی زمینی سپاه گفت: : ملت غیور ایران اسلامی با مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، ولایت مداری خویش را به نمایش گذاشتند.

ملت ایران در 24 خرداد ولایتمداری خویش را به نمایش گذاشتند

 به گزارش خبرگزاری فارس از شبستر، حجت‌الاسلام احمد امینی  بعد از ظهر در گردهمایی سیاسی که با حضور کارکنان این تیپ در حسینیه ثارالله اظهار کرد: ملت غیور ایران اسلامی با مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، ولایت مداری خویش را به نمایش گذاشتند.

وی تصریح کرد:‌ ملت غیور ایران اسلامی از پیرو جوان و زن و مرد، با مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، ولایت مداری خویش را به نمایش گذاشتند و با لبیک به ولی فقیه زمان خویش، در پای صندوق های رای حاضر گشتند و برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام افزودند.

امینی افزود: دشمنان اسلام در این انتخابات با اعمال  تحریم ها و فشارهای اقتصادی  می خواستند مردم را از مسیر اصلی انقلاب جدا سازند و از مشارکت حداکثری در انتخابات بکاهند  ولی مردم بصیر و فهیم ایران اسلامی با شرکت در این انتخابات، ثابت کردند که حافظ دستاوردهای انقلاب، اصول انقلاب و همچنین پایبند به نظام اسلامی ایران می باشند و مادامی که مردم تابع ولایت مطلقه فقیه هستند دشمنان این نظام نخواهند توانست کوچک ترین لطمه ای به این نظام وارد کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در  تیپ مکانیزه امام زمان(عج) با اشاره به فرمایش معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران  حضرت امام خمینی(ره) که میزان رای ملت است تصریح کرد: یکی دیگر از دستاوردهای این انتخابات، ابطال شعار تقلب در انتخابات بود که از سوی عوامل فتنه در سال 88 داده شده بود، ولی در این انتخابات،  بر همگان عیان شد که اولا این انتخابات، انتخاباتی آزاد می باشد و دیگر این که همه 8 کاندیدا با فکر آزاد و سلایقی مختلف در این انتخابات شرکت کردند.

امینی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام از اوایل این انقلاب با انواع توطئه‌های شیطانی سعی کرده‌اند، این نظام را از بین ببرند اما حوادثی بعد از انقلاب از قبیل  دفاع مقدس و بصیرت روز افزون مردم در شناخت انقلاب و راه‌های صیانت از انقلاب  روی داده است که این انقلاب را بیمه کرده است  و آن را تبدیل به شجره طیبه کرده است.

وی تاکید کرد: بصیرتی که مردم داشتند عوامل حفظ و ثبات انقلاب و پیش برندگی نظام را تسریع کرد دشمنان اسلام تشخیص داده‌اند مادامی که، دستاوردهای بزرگ از قبیل ولایت، حاکمیت اسلام، قانون قوی و متقن اسلام در این کشور وجود دارد مردم ایران اسلامی همیشه پیروز خواهند گشت از این رو آنها تلاش کرده‌اند دستاوردهای بزرگ را کم رنگ کنند و مردم را نسبت به اعتقادات‌شان بی‌تفاوت سازند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در  تیپ مکانیزه امام زمان(عج)  بیان داشت: اوج شرارت‌های دشمن نسبت به هر زمان، در این انتخابات جلوه پیدا کرد و  آنها کوشیدند با تبلیغات گسترده و با اعمال فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها، افکار و اندیشه مردم را منحرف کنند و مردم را نسبت به انتخابات دلسرد کنند ولی مردم با حضور حداکثری، آنها را مایوس کردند که همه این ها به برکت،رهنمودهای داهیانه مولای عصر غیبت، امام خامنه‌ای است.

انتهای پیام/60002/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول