اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول جذب سازمان انتقال خون همدان عنوان کرد

افزایش تیم‌های سیار اهدای خون در ماه رمضان

مسئول جذب سازمان انتقال خون همدان گفت: تیم‌های سیار اهدای خون هر ماه به صورت منظم به شهرستان‌ها اعزام می‌شوند که تعداد تیم‌ها برای ماه رمضان افزایش می‌یابد.

افزایش تیم‌های سیار اهدای خون در ماه رمضان

بهاره ابراهیمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: بهترین نوع اهدا، اهدای خون مستمر است به نوعی که فرد در سال دو نوبت اهدای خون داشته باشند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه اهداکنندگان مستمر به لحاظ سلامتی و شرایط اهدا بارها آزمایش شده‌اند، ذخایر خونی با شرایط مناسب را بهتر می‌توانند تأمین کنند.

مسئول جذب سازمان انتقال خون همدان در بخش دیگری از سخنانش به اشاره به نزدیکی ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی ماه رمضان نیاز داریم که ذخایر خونی را بیشتر کنیم تا بیمارستان‌ها و بیماران نیازمند به خون دچار مشکل نشوند.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از اهداکنندگان در این ایام کاهش می‌یابند، اظهار کرد: در راستای تأمین نیاز خونی بیماران نیازمند، ما باید تعداد اهداکنندگان را افزایش دهیم که این امر حضور بیشتر مردم را در این امر خیر می‌طلبد.

ابراهیمیان با تأکید بر اینکه کانکس ویژه ماه رمضان فعلاً در نظر گرفته نشده است، افزود: در گذشته در میدان آرامگاه بوعلی کانکس اهدای خون داشتیم، اما متأسفانه شهرداری با ادامه کار این کانکس موافقت نکرد.

وی اضافه کرد: از آن جایی که کانکس اهدای خون باید در جای پر رفت و آمد باشد تا تعداد بیشتری از مردم حضور یابند، ما نیز تصمیم گرفتیم فعلاً کانکس ویژه نداشته باشیم.

وی در پایان سخنانش با اشاره به ایجاد تیم‌های سیار برای اهداکنندگان خاطرنشان کرد: تیم‌های سیار هر ماه به صورت منظم به شهرستان‌ها اعزام می‌شوند که تعداد تیم‌ها برای ماه رمضان افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/89003/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول