اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فعال و کارآفرین برتر صنایع دستی:

اقتصاد بدون نفت با حمایت از تولید ملی محقق می‌شود

فعال و کارآفرین برتر صنایع دستی گفت: برای رسیدن به اقتصاد بدون نفت در کشور باید به سمت حمایت و توجه به تولید ملی و صنایع دستی حرکت کنیم.

اقتصاد بدون نفت با حمایت از تولید ملی محقق می‌شود

علیرضا محمدی نصراصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان از فعالان بخش صنایع دستی در دومین نمایشگاه توانمندی‌های بازنشستگان سپاه اظهار کرد: چنانچه بخواهیم به صورت جدی و واقعی به سمت و سوی اقتصاد بدون نفت برویم، توجه به مشاغل خانگی و به ویژه صنایع دستی بسیار قابل اهمیت است.

وی اضافه کرد: در امر صنایع دستی، مشکل عمده بازاریابی و برپا کردن بازارچه‌های دائمی است؛ چرا که در کشور ایران و استان اصفهان از لحاظ تولید صنایع دستی هیچ معضلی نیست و تنها عرضه و فروش این محصولات مشکل عمده است.

این فعال صنایع دستی تصریح کرد: چنانچه بخواهیم به اقتصاد بدون نفت دست یابیم باید به تولید ملی و بخش مشاغل خانگی و صنایع دستی اهمیت بدهیم که این امر عزم جدی مسئولان را می‌طلبد.

وی تصریح کرد: اگر این موضوع که اقتصاد کشور نیازمند تولید داخلی و ملی در هر زمینه است لمس شود مسئولان می‌‌توانند با تدابیر ساده و قابل اجرا به تحقق این امر کمک کنند.

محمدی نصراصفهانی تاکید کرد: مصداق بارز این امر 8 سال دفاع مقدس بود که چون این نیاز در کشور توسط آحاد مردم و مسئولان حس شد به موفقیت رسیدیم و پیروز شدیم؛ جنگ امروز ما نیز جنگ اقتصادی است.

وی اضافه کرد: درخواست ما از مسئولان دولتی و ارگان‌ها این است که با رایزنی و هماهنگی با کشورهای همسایه چون عراق، سلیمانیه، لبنان و حتی شهرهای دیگر نمایشگاه‌ها و بازارچه‌های دائمی برای عرضه محصولات و صنایع دستی کشور ایجاد شود و با سرشکن کردن هزینه‌ها برای غرفه‌داران اقتصاد مقاومتی محقق شود.

انتهای پیام/63001/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول