اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز جهانی ادبیات کودک و نوجوان؛

چیستان‌های رحماندوست در کتابخانه شیخ صدوق (ره) رونمایی می‌شود

مجموعه هفت جلدی چیستان با موضوع ترانه‌های خردسال همزمان با روز جهانی ادبیات کودک و نوجوان در کتابخانه شیخ صدوق (ره) رونمایی خواهد شد.

چیستان‌های رحماندوست در کتابخانه شیخ صدوق (ره) رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با روز جهانی ادبیات کودک و نوجوان مجموعه هفت جلدی چیستان با موضوع ترانه‌های خردسال در کتابخانه شیخ صدوق(ره) رونمایی خواهد شد.

مدیر کتابخانه شیخ صدوق (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در این ارتباط اظهار داشت: مجموعه هفت جلدی با عنوان «چیستان» با موضوع ترانه‌های خردسال توسط انتشارات آبرنگ منتشر شده که در کتابخانه شیخ صدوق (ره) رونمایی خواهد شد.

علیرضا محمودی ادامه داد: در هر جلد از این مجموعه چندین چیستان گنجانده شده که این چیستان‌ها "اون چیه که سفیده؟"، "اون چیه که شیرینه؟ "، "اون چیه که قشنگه؟"،"اون چیه که زنگ داره؟"، "اون چیه که قشنگ و مهربونه؟"، "اون چیه که پا نداره" و "اون چیه که دور زمین می‌گرده؟" نام دارد.

محمودی در ادامه تصریح کرد: در این مجموعه ویژگی‌های اشیایی که کودکان با آنها سروکار دارند، در قالب شعر بیان شده که کودکان پس از خواندن شعرها باید شی مورد نظر را پیدا کنند.

وی  افزود: مجموعه " چیستان‌ها "، تازه ترین کتاب مصطفی رحماندوست در حوزه کودک و نوجوان، همزمان با روز جهانی ادبیات کودک و نوجوان در کتابخانه شیخ صدوق (ره) رونمایی می‌شود.

مدیر کتابخانه شیخ صدوق (ره) در پایان خاطرنشان کرد: در طی این برنامه از مصطفی رحماندوست نویسنده (شاعر)، پریسا رسولی تصویرگر و انتشارات آبرنگ تقدیر به عمل خواهد آمد.

علاقمندان جهت شرکت در این مراسم می‌توانند به کتابخانه شیخ صدوق (ره) واقع در شهرری، فلکه اول دولت آباد، پارک مهران مراجعه کنند.

انتهای پیام/2462/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول