اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب تبریز خبر داد

تبریز امن‌ترین کلانشهر کشور/ کاهش جرم در تبریز

دادستان عمومی و انقلاب تبریز گفت: تبریز امن‌ترین کلانشهر کشور شناخته شد.

تبریز امن‌ترین کلانشهر کشور/ کاهش جرم در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، موسی خلیل‌الهی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: براساس آمار ارائه شده شهرستان تبریز از جمله مناطق امن کشور بوده و از حیث ایجاد احساس امنیت در بین کلانشهرهای کشور مقام نخست را به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: تحقق این امر در درجه اول از الطاف الهی و در درجه دوم از همت والای مردم شهرستان تبریز و مشارکت آنها در عرصه مذکور که مردمانی مذهبی، متدین و غیرتمند است نشات گرفته و این خصوصیات در تامین امنیت، کاهش و کنترل پدیده مجرمانه به ویژه جرایم خشن بسیار موثر بوده و خواهد بود.

وی اضافه کرد: در راستای کاهش و کنترل پدیده مجرمانه، اقدامات پیشگیرانه و بازدارنده متعددی از سوی نیروی انتظامی و دستگاه قضایی صورت گرفته که آثار و نتایج اشاره شده را به دنبال داشته و اقدامات بازدارنده مذکور نیز شامل پیشگیری‌های وضعی و انتظامی و کیفری بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب تبریز افزود: آمار نیروی انتظامی در آذربایجان شرقی نشان می‌دهد میزان ارتکاب جرم‌های خشن و سازمان یافته در شهرستان تبریز نسبت به شهرستان‌های دیگر، کاهش قابل توجهی داشته است.

وی در خصوص میزان قتل در تبریز گفت: تعداد قتل عمد در شهرستان تبریز نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش پیدا کرده است به طوریکه اکثر قتل‌هایی که به وقوع پیوسته است بیشتر مربوط به مسائل ناموسی و اعمال خلاف عفت است.

انتهای پیام/60002/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول