اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال خبر داد

برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان در بارگاه امامزاده عبدالله کلور

فرماندار شهرستان خلخال از برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان در منطقه گردشگری بارگاه امامزاده عبدالله کلور با حضور مسئولان استانی خبر داد.

برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان در بارگاه امامزاده عبدالله کلور

هوشنگ محمدی فرماندار خلخال در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن فرخنده میلاد مسعود حضرت مهدی (عج) و نیمه شعبان جشن بزرگ منتظران مهدی در منطقه گردشگری بارگاه امامزاده عبدالله و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: تمامی امکانات و تمهیدات لازم با همکاری دستگاه‌های اجرایی در شهرستان و بخش شاهرود برای پذیرایی از میهمانان انجام شده و شهر کلور عصر یک‌شنبه میزبان میهمانان استانی برای حضور در جشن نیمه شعبان است.

محمدی از تمامی دستگاه‌های اجرایی خواست تا در امور حمل و نقل مسافران و میهمانان به شهر کلور و بارگاه امامزاده عبدالله نهایت همکاری را داشته باشند.

فرماندار شهرستان خلخال از عموم مردم ولایی شهرستان خلخال برای شرکت در این جشن میلاد دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بارگاه امامزاده عبدالله (ع) شهر کلور به سه واسطه از فرزندان امام موسی کاظم (ع) است که در دل باغات شهر کلور و مردم ولایت‌مدار این شهر جای گرفته است.

همه ساله جشنواره‌های مختلف بومی و سنتی از جمله جشن رغایب در این بارگاه امامزاده برگزار می‌شود که علاقمندان به ائمه اطهار از سراسر کشور برای زیارت این امامزاده و حضور در جشنواره‌ها خود را به شهر کلور در بخش شاهرود می‌رسانند.

هم اکنون این بارگاه با کمک اهالی و اداره اوقاف شهرستان خلخال به شکل مناسب و زیبایی آیینه‌کاری و زیباسازی شده است که می‌طلبد به لحاظ استعداد گردشگری منطقه شاهرود و قرار‌گیری این مکان مقدس به عنوان قطب گردشگری توجه بیشتری به توسعه آن انجام گیرد.

فاصله بارگاه امامزاده عبدالله کلور از شهر خلخال 35 کیلومتر می‌باشد که از مسیر زیبای روستاهای مجره، اسبو و اسکستان می‌گذرد.

انتهای پیام/62008/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول