اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بورس منطقه‌ای همدان خبر داد

بورس همدان همچنان در سربالایی صعود

مدیر عامل بورس منطقه‌ای همدان گفت: شاخص کل قیمت در هفته منتهی به تاریخ 29 خرداد ماه سال جاری معادل 48 هزار و 917 واحد بود که نسبت به هفته گذشته، 32 هزار و 45 واحد افزایش یافته است.

بورس همدان همچنان در سربالایی صعود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی بورس منطقه‌ای همدان عباس صمدی اظهار داشت: در هفته منتهی به تاریخ 29 خرداد ماه سال جاری تعداد 42 میلیون و 385 هزار و 447 سهم در بورس همدان داد و ستد شده است.

وی گفت: این میزان معاملات در بورس همدان به ارزش 179 میلیارد و 219 میلیون و 452 هزار و 32 ریال در بورس منطقه‌ای همدان مبادله شده است.

مدیرعامل بورس منطقه‌ای همدان خاطرنشان کرد: 53 درصد از معاملات این هفته مربوط به خرید سهام و 47 درصد آن مربوط به فروش سهام بوده است.

وی یادآور شد: این تعداد سهام متعلق به 143 شرکت است و هفته گذشته در بورس منطقه‌ای همدان 49 کد معاملاتی جدید ایجاد شده است.

صمدی در پایان سخنانش گفت: شاخص کل قیمت در هفته منتهی به تاریخ 29 خرداد ماه سال جاری معادل 48 هزار و 917 واحد بود که نسبت به هفته گذشته، 32 هزار و 45 واحد افزایش یافته است.

انتهای پیام/89007/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول