اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سابق سپاه قدس گیلان:

بنی‌صدر یک مرده سیاسی است

جانشین سابق سپاه قدس گیلان گفت: امروز بنی‌صدر برای سازمان‌های جاسوسی دنیا یک مرده سیاسی تلقی می‌شود و دستاویزی در اختیار رسانه‌های استکباری علیه ایران است.

بنی‌صدر یک مرده سیاسی است

نظر علی علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت به مناسبت اول تیر سالروز عزل بنی‌صدر از ریاست جمهوری، اظهار کرد: زمانی که امام (ره) عزل بنی‌صدر را از فرماندهی کل قوا صادر کرد دیگر بنی‌صدر در دل ملت جای نداشت و هنوز هم ندارد.

وی ادامه داد: بنی‌صدر در مقابل خط امام (ره) و افرادی مانند شهید بهشتی و مقام معظم رهبری قرار گرفت و به نصایح امام (ره) توجهی نکرد و با پشتوانه گروه‌های سیاسی و منافقان احساس قدرت داشت و تلاش می‌کرد نقش امام (ره) را کمرنگ نشان دهد.

جانشین سابق سپاه قدس گیلان با تصریح بر اینکه بنی‌صدر در کودتای ناموفق نوژه به دنبال از بین بردن امام (ره) و یاران ایشان بود تا بتواند فضای جامعه را در دست بگیرد، افزود: بنی‌صدر غافل بود از اینکه اگر ملت به او اعتماد کردند به خاطر ریاکاری او بود که خود را نزدیک به امام (ره) نشان می‌داد. 

وی با بیان اینکه اکنون سرنوشت بنی‌صدر در دست دشمنان انقلاب اسلامی قرار گرفته است، افزود: امروز به عنوان اپوزیسیون خارج از کشور علیه ملت و ارزش‌های انقلاب سخن‌پراکنی می‌کند.

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان با اشاره به اینکه بنی‌صدر امروز در هر زمانی در اختیار رسانه‌های استکباری قرار می‌گیرد، اذعان کرد: او می‌خواهد علیه ملت ایران سوژه بسازد و رسانه‌های خبری از آن علیه ما استفاده کنند.

وی بخشی از اطرافیان بنی‌صدر را منافقان و ملی‌گراها نام برد و یادآور شد: اطرافیان بنی‌صدر اکنون تبدیل به فسیل‌های بی‌خاصیتی شدند که هر گاه استکبار جهانی بخواهد سوژه‌ای بگیرد و کاری انجام دهد از وجود ناپاک آنها استفاده می‌کند.

علیزاده با اشاره به اینکه امروز بنی‌صدر به یک مهره فسیل شده سازمان‌های جاسوسی دنیا تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: امروز هیچ خاصیتی برای بنی‌صدر باقی نمانده و یک مرده سیاسی تلقی می‌شود.

انتهای پیام/2300/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول