اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

24 خرداد رفراندومی دیگر از نظام اسلامی بود

امام جمعه دماوند گفت: 24 خرداد در حقیقت رفراندومی دیگر از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

24 خرداد رفراندومی دیگر از نظام اسلامی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام والمسلمین محمد علاءالدینی ظهر امروز در خطبه‏های آیین وحدت‏بخش نماز جمعه این هفته دماوند که با حضور پرشور مردم و مسئولان این شهرستان برگزار شد، انتخابات و بررسی اثرات آن را مهم‏ترین بحث روز جامعه ایرانی بیان کرد.

وی افزود: خوشبختانه حماسه‏ای که ولی امر مسلمین جهان مدّنظرشان بود، با وجود همه زمینه‏‌چینی‏‌ها و شرایطی که دشمنان اسلام و انقلاب ایجاد کرده بودند تا برگزاری انتخابات در ایران محقق نشود، رقم خورد.

امام جمعه دماوند افزود: انتخابات این دوره ریاست جمهوری ویژگی‏های قابل توجهی داشت؛ وقتی وزارت اطلاعات را بررسی می‏کنیم، می‏گویند در زمان انتخابات امن‏ترین و آرام‏ترین شرایط را در کشور داشته‏ایم و هنگامی که از نظرات نیروی انتظامی جویا می‏شویم، دست‏اندرکاران این نهاد بیان می‏کنند که کوچک‏ترین ناامنی در این دوره در کشور رخ نداده است.

علاءالدینی اضافه کرد: وقتی که مسئولان از وزارت کشور مراتب را سئوال می‏کنند، آنها مدعی می‏شوند که در طول برگزاری انتخابات اعم از روزهای قبل از برگزاری این رویداد بزرگ سیاسی و حین تبلیغات، زمان برگزاری انتخابات و بعد از آن، کوچک‏ترین تخلف انتخاباتی قابل بررسی در کشور رخ نداده است.

وی تصریح کرد: هنگامی که به شورای نگهبان قانون اساسی نگاه می‏شود، شاهد هستیم که بلافاصله انتخابات ریاست جمهوری را تایید می‏کنند و زمانی که به هزینه‏های تبلیغات کاندیداها نگریسته می‏شود، متوجه می‏شویم که کم‏ترین هزینه تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در دوره یازدهم انجام شده است.

حماسه سیاسی در انتخابات با نمادی از حماسه اقتصادی همراه شد

امام جمعه دماوند با بیان اینکه حماسه سیاسی در انتخابات امسال با نمادی از حماسه اقتصادی در کاهش هزینه‏های تبلیغات انتخاباتی همراه شد، اظهار کرد: وقتی به گفت‏وگوها، مناظره‏ها و سفرهای تبلیغاتی نامزدها توجه می‏شود، شاهد آن هستیم که کم‏ترین بداخلاقی‏های انتخاباتی نیز شکل نمی‏گیرد و فعالیت‏ها در فضایی سالم پیش می‏رود.

علاءالدینی اضافه کرد: وقتی به رسانه ملی نگاه می‏شود، می‏بینیم که صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با ابتکار و هنرمندی نه تنها در داخل کشور، بلکه در سراسر جهان مناسب‏ترین شرایط را در راستای شناسایی و انتخاب اصلح ایجاد می‏کند.

وی افزود: 24 خرداد در حقیقت رفراندومی دیگر از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که جوان و پیر و مرد و زن دوشادوش همدیگر، اعتماد و ارادت خود را به انقلاب و نظام اسلامی در 35 سال حاکمیت نشان دادند.

امام جمعه دماوند اضافه کرد: این اعتماد دال بر صداقت و کارآمدی نظام اسلامی است و باید از این حیث از آحاد ملت بزرگ ایران قدردانی شود.

انتهای پیام/2568/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول