اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرمانده استان سمنان

فرمانده جدید سپاه شهرستان سرخه معرفی شد

فرمانده جدید سپاه شهرستان نوبنیاد سرخه با حضور فرمانده استان سمنان معرفی شد.

فرمانده جدید سپاه شهرستان سرخه معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در مراسم معارفه فرمانده سپاه شهرستان سرخه که با حضور جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان، فرماندهی و مسئولان و معاونت‏های سپاه استان و فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج سرخه در سالن فرهنگی ورزشی امام خمینی(ره) سرخه برگزار شد، اظهار کرد: دلاوری‏ها و رشادت‏های مردم سرخه در تمامی مراحل انقلاب اسلامی به خصوص در دفاع مقدس بی‌نظیر بوده و شالوده اصلی تیپ را نیز تشکیل داده بودند و همان رشادت‏ها باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد.

سردار علی استادحسینی علت پیشرفت شهرستان سرخه در زمینه های فرهنگی را تعامل فرمانده حوزه مقاومت بسیج سرخه با مدیران دستگاه‏ها، ائمه جمعه و جماعات دانست و این را از برجستگی‏های ایشان برشمرد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: فرماندهان نواحی باید در زمینه‏‏های مختلف بسیج با مسئولان، فرماندار، ائمه جمعه و جماعات تعامل داشته باشند که از افتخارات سپاه خدمت‏گزاری به مردم است.

استادحسینی تصریح کرد: ماموریت دیگر سپاه علاوه بر خدمت‏گزاری به مردم، نظام شجره طیبه صالحین است که همه افراد باید در این زمینه فعال باشند و همچنین باید در جهادسازندگی و کمک به محرومین و اقشار ضعیف جامعه نیز پیش‏قدم باشیم.

وی ضمن تبریک حماسه 24 خرداد بیان کرد: این حماسه که توسط امت حزب الله ایران اسلامی و با درصد مشارکت بالا برگزار شد، باعث یاس و ناامیدی مجدد در دشمن شد و باید انتخاب دکتر حسن روحانی را نیز به مردم این خطه تبریک گفت.

همچنین مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی سمنان در این مراسم گفت: انسان هر روز باید دارای عملکرد خوبی باشد، زیرا آن روز دیگر تکرار نخواهد شد.

حجت‏الاسلام غلامحسین مهدوی‏نژاد افزود: حضرت علی(ع) نیز می‏فرماید هر روزی که می‏آید، پیامی دارد و این بدان معنی است که انسان آگاه باشد که روزی که گذشت دیگر بر نمی‏گردد و باید قدردان آن بود.

براساس این گزارش، «محمد امامی» در پایان این مراسم به عنوان فرمانده سپاه شهرستان سرخه معرفی شد.

انتهای پیام/74004/ب/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول