اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی گیلان خبر داد

راهیابی گیلانی‌ها به اردوی تیم ملی سپک‌تاکرا

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی گیلان گفت: سه ورزشکار گیلان به اردوی تیم‌ ملی سپک‌تاکرا برای حضور در مسابقات لیگ جهانی و قهرمانی جهان در هند و تایلند راه ‌یافتند.

راهیابی گیلانی‌ها به اردوی تیم ملی سپک‌تاکرا

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسماعیل شکری عصر امروز در جمع اعضای انجمن سپک‌تاکرای استان اظهار کرد: کادر فنی تیم‌های ملی سپک‌تاکرای کشورمان اسامی 20 نفر از ملی‌پوشان را به منظور حضور در اردوی تدارکاتی تیم ملی اعلام کرد که در این بین نام سه ورزشکار گیلانی دیده می‌شود.

وی افزود: سرمربی تیم بهترین‌های این رشته را برای حضور در اردوی نخست به منظور شرکت موفق در لیگ جهانی و پیکارهای قهرمانی جهان اعلام کرد.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی گیلان ادامه داد: این رقابت‌ها شهریور امسال در هندوستان و تایلند برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: مجید سلمانی، حسن علیزاده و امیر خانی ورزشکاران شایسته گیلانی و از بهترین‌های سپک‌تاکرای کشور هستند که امیدواریم در این مسابقات برای کشور و استان افتخار کسب کنند.

به گفته شکری، مهدی رضایی سرمربی تیم‌های ملی سپک تاکرای کشورمان پس از هماهنگی با رئیس انجمن سپک‌تاکرای کشور این نفرات را معرفی کرد.

وی اضافه کرد: مرحله نخست اردوی آماده سازی تیم ملی سپک‌تاکرا از روز جمعه 31 خرداد جاری به مدت دو هفته در شهرستان سنندج برگزار می‌شود.

این مسئول، انتخاب بهترین‌های سپک‌تاکرای کشور را از استان‌های زنجان، گیلان، مرکزی، گلستان، کرمانشاه، قزوین و فارس عنوان کرد.

وی با اشاره به برنامه رقابت‌های لیگ 2013 جهانی یادآور شد: دور نخست مسابقات مذکور هفت تا 10 شهریور امسال در هندوستان، دور دوم چهار تا هفتم مهر در تایلند، دور سوم 9 تا 12 آبان امسال در مالزی و تاریخ و میزبان دور چهارم نیز متعاقباً از طرف فدراسیون اعلام می‌شود.

شکری اذعان کرد: رقابت‌های قهرمانی جهان از تاریخ 25 تا 31 شهریور امسال در تایلند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2300/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول