اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

دادگاه نظامی غزه حکم اعدام یک جاسوس رژیم صهیونیستی را صادر کرد

در ادامه مبارزات دولت منتخب فلسطین در غزه با پدیده جاسوسی برای رژیم صهیونیستی، دادگاه نظامی غزه امروز پنج‌شنبه نیز حکم اعدام یک متهم به جاسوسی برای این رژیم را صادر کرد.

دادگاه نظامی غزه حکم اعدام یک جاسوس رژیم صهیونیستی را صادر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از رسانه‌های فلسطین، دادگاه نظامی غزه امروز طی حکمی «خ.ش» متولد سال 1972 از اهالی المغازی را به جرم جاسوسی برای رژیم صهیونیستی و همکاری با دستگاه‌های اطلاعاتی این رژیم به اعدام محکوم کرد.

دادگاه نظامی غزه این فرد را به خیانت بر اساس ماده 131 و ماده 144 و 148 متهم کرده و بر اساس ماده 415 قانون مجازات کیفری شماره 3 مربوط به سال 2001 در شهر غزه، حکم اعدام را علیه وی صادر کرد.

پیش از این وزارت کشور غزه در راستای مبارزه با پدیده جاسوسی برای رژیم صهیونیستی از تمامی کسانی که با دستگاه‌های اطلاعاتی این رژیم همکاری داشتند، خواسته بود تا خود را معرفی کرده و از تخفیف در مجازات آنها برخوردار شوند.

رژیم صهیونیستی از طریق جاسوسان خود در نوار غزه که اطلاعات مربوط به مقاومت و گروه‌های فلسطینی را در اختیار این رژیم قرار می‌دهد تا کنون توانسته ضربات زیادی را به مقاومت وارد آورد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول