اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سمنان خبر داد

اجرای فاز نخست احداث پارک کوهستان تا پایان امسال

شهردار سمنان گفت: مطابق برنامه‏ریزی‌های صورت گرفته، فاز نخست احداث پارک کوهستان تا پایان سال جاری اجرا انجام می‌شود.

اجرای فاز نخست احداث پارک کوهستان تا پایان امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی شهرداری سمنان، مهدی خراسانیان، پارک کوهستان سمنان را مجموعه مطلوبی از ظرفیت‌های فرهنگی و تفریحی خواند و گفت: با احداث پارک کوهستان، وضعیت شهرک روزیه دگرگون و بخش اعظمی از نیازهای تفریحی شهر برطرف خواهد شد.

وی با بیان این‏که مؤلفه‏های متنوعی در احداث پارک کوهستان سمنان لحاظ خواهد شد، اظهار کرد: مطابق برنامه‏ریزی‌های صورت گرفته، فاز نخست احداث پارک کوهستان تا پایان سال جاری اجرا انجام می‌شود.

شهردار سمنان با بیان این‏که مخزن 300 متر مکعبی نصب شده در پارک کوهستان، بخش مهمی از مشکل کمبود آب را در این محل رفع کرده است، اظهار کرد: هم‏اکنون آب به بالاترین نقطه سمنان (بام سمنان) انتقال داده و پمپ‌های مورد نیاز نیز نصب شده است، اما مشکل برق همچنان مشکل اساسی پارک کوهستان است.

خراسانیان با اشاره به زمان‌بندی‌های صورت‌گرفته برای افتتاح پارک ابراز امیدواری کرد تا اردیبهشت ماه سال آینده مرحله اول آن افتتاح شود.

شهردار سمنان در پاسخ به درخواستی مبنی بر تجدید نظر در خصوص تراکم ساخت بنا در شهرک روزیه، هرگونه تغییر را منوط به ابلاغ کمیسیون ماده پنج دانست و افزود: چنانچه ابلاغ جدیدی از این ناحیه صورت بگیرد، شهرداری نسبت به اجرای قانون جدید اقدام خواهد کرد.

شهردار سمنان همچنین در واکنش به انتقادات در خصوص نبود ورودی‌های مناسب، از جمله در ضلع شمالی شهر سمنان اظهار کرد: به منظور ساماندهی ورودی شمالی شهر سمنان، نسبت به تهیه طرحی اقدام شده بود که از پیرامون اداره آب و فاضلاب آغاز می‌شد؛ اما اجرای این طرح با مشکلاتی همراه شد.

خراسانیان در تشریح موانع ساماندهی ورودی شمالی شهر سمنان، به موضوع وجود تاسیسات مختلف اشاره و گفت: اجرای این طرح مستلزم انتقال تاسیسات از این محل بوده که این امر، علاوه بر هزینه بالا، نیازمند همکاری نهادهای مختلف است.

وی با انتقاد از نبود حس مسئولیت‏پذیری در نهادهای مختلف در اجرای طرح‌های این‌چنینی گفت: هنگام مواجهه با موانعی نظیر وجود تاسیسات در محل احداث پروژه‌ها، نهادهای مرتبط، هزینه‏های قابل توجهی را از شهرداری طلب می‌کنند و این موضوع ضمن آن‏که اعتبار پروژه‌ها را با کاستی مواجه می‌کند، موجب کندی روند پیشرفت طرح‌ها می‌شود.

انتهای پیام/74002/ی/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول