اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 91 صورت گرفت

ارائه 70 هزار پاسخ استعلام الکترونیکی ثبت اسناد گیلان

مدیرکل ثبت اسناد و املاک گیلان از ارائه 70 هزار پاسخ استعلام الکترونیکی سال 91 در این استان خبر داد.

ارائه 70 هزار پاسخ استعلام الکترونیکی ثبت اسناد گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید جعفر مفیدی ظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان جدید اداره کل ثبت اسناد و املاک گیلان اظهار کرد: 22 واحد ثبتی اسناد و املاک در استان فعالیت می‌کنند.

وی به فعالیت 542 نفر کارکنان ثبت اسناد و املاک گیلان در 14 شهرستان اشاره کرد و افزود: 234 دفتر اسناد رسمی، 132 دفتر ازدواج و 27 دفتر طلاق خدمات متنوع خود را به مردم ارائه می‌کنند.

مفیدی حرکت فناوری‌های اطلاعات در ثبت اسناد و املاک کشور را شتابنده خواند و تصریح کرد: بانک جامع اطلاعات مسکن و پاسخ الکترونیکی به استعلام‌ها موجب تحول جدی و اساسی در سازمان مذکور شده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک گیلان از ارائه 70 هزار پاسخ استعلام الکترونیکی در سال 91 خبر داد و بیان کرد: 16 هزار و 500 پاسخ استعلام الکترونیکی در سه ماه نخست سال جاری صادر شده است.

وی تعویض و صدور اسناد مالکیت کاداستر به تعداد 120 هزار برگ سند مالکیت تک‌برگی در مدت یک‌سال و نیم گذشته، رسیدگی به وضعیت سند مالکیت یک‌میلیون هکتار اراضی ملی و صدور 100 هزار جلد سند مالکیت روستایی در راستای قانون 133 و 141 برنامه پنجم توسعه را از اقدام‌های ثبت اسناد و املاک گیلان عنوان کرد.

مفیدی رسیدگی به 36 هزار تقاضای واصله جدید در اجرای قانون تعیین تکلیف اراضی فاقد سند را از مهم‌ترین اقدام‌های ثبت اسناد و املاک گیلان در سال 91 عنوان کرد و یادآور شد: رسیدگی به وضعیت سند مالکیت 15 هزار اراضی باقیمانده در سال جاری انجام می‌شود.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک گیلان انعقاد تفاهمنامه با نظام مهندسی ساختمان استان در 6 هزار و 5 مورد تفکیک آپارتمان را از فعالیت‌های این اداره کل در سال 91 اعلام کرد و افزود: سال گذشته بالغ بر 29 هزار و 800 سند واحد آپارتمان در گیلان تفکیک شده است.

وی به افتتاح ساختمان جدید ثبت اسناد و املاک گیلان اشاره کرد و گفت: ساختمان مذکور از محل پروژه‌های ملی تامین اعتبار شده و در هشت طبقه احداث شده است.

انتهای پیام/84001/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول