اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه نیمه شعبان

همایش مبلغان در قم برگزار شد

همایش مبلغان اعزامی در ایام نیمه شعبان به سراسر کشور در سالن اجتماعات دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار شد.

همایش مبلغان در قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم همایش مبلغان اعزامی ایام نیمه شعبان پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار شد.

در این همایش مسئولین دفتر تبلیغات اسلامی قم، حجت‌الاسلام کلباسی رئیس مرکز تخصصی مهدویت و جمعی از مبلغین اعزامی شرکت کردند.

حجت‌الاسلام سعید روستا آزاد سرپرست معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: خواسته مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق حماسه سیاسی محقق شد. برندگان این انتخابات نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری بوده‌اند و بازندگان انتخابات دشمنان ملت هستند.

وی اعزام تخصصی را از جمله محورهای فعالیت دفتر تبلیغات اسلامی دانست و افزود: دفتر تبلیغات اسلامی به شکل سازماندهی شده به کادرسازی و اعزام مبلغین می‌پردازد و واحد اعزام تخصصی نیز در این دفتر راه‌اندازی شده است.

حجت‌الاسلام مجتبی کلباسی رئیس مرکز تخصصی مهدویت نیز در این همایش با اشاره به اهمیت موضوع مهدویت گفت: در خصوص موضوع مهدویت صدها آیه در قرآن وجود دارد و هزار و 500 حدیث غیر مکرر در مجموعه احادیث شیعه و سنی است که این احادیث در کتاب مجمع الاحادیث حضرت مهدی(عج) گردآوری شده است.

وی اضافه کرد: از پیش از میلاد حضرت مهدی(عج) تا عصر حاضر صدها کتاب در خصوص مهدویت به نگارش درآمده است و به اذعان فریقین روایات مهدوی متواتر است. بن باز از علمای بزرگ وهابیت انکار حضرت مهدوی را مساوی با کفر دانسته بود. از همه ائمه معصومین(ع) در خصوص حضرت مهدی(عج) احادیثی نقل شده است.

خاطرنشان می‌شود که دفتر تبلیغات اسلامی قم امسال قریب به 400 مبلغ را در ایام نیمه شعبان به سراسر کشور اعزام می‌کند.

انتهای پیام/2258/ج30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول