اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادآوری روزهای سخت ‌پاوه به روایت ماموستا قادری

شهید چمران‌‌‌ آرامش را در منطقه پاوه تثبیت کرد ‌/ «دکتر» انسان بزرگی بود

امام جمعه پاوه با بیان اینکه‌ شهید چمران انسان بزرگی بود و در آرامش منطقه پاوه نقش بسزایی داشت، گفت: یاری خدا، وحدت مردم، تلاش بزرگانی همچون شهید چمران موجب تثبیت آرامش بر این منطقه شد.

شهید چمران‌‌‌ آرامش را در منطقه پاوه تثبیت کرد ‌/ «دکتر» انسان بزرگی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، خبرنگاران خبرگزاری فارس در کرمانشاه با ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

ماموستا قادری در این دیدار بیان داشت: رخ دادن دو حماسه بزرگ سیاسی و ورزشی در چند روز جای شکرگزاری دارد و این نشان می‌دهد مردم ایران با اطاعت از فرمایشات مقام معظم رهبری، قادر به خلق حماسه‌های بزرگ هستند.

امام جمعه پاوه با اشاره به شرکت گسترده مردم اورامانات در انتخابات، ادامه داد: حفظ وحدت مهم‌ترین موضوعی است که باید بدان توجه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: این انتخابات دشمن‌شکن جواب قاطعی به یاوه‌گویی‌های دشمنان بود و ملت ایران اسلامی قطعا با خلق حماسه‌های بزرگ‌تر به جهانیان ثابت خواهند کرد که پای دفاع از آرمان‌ها و انقلاب خویش ایستاده‌اند.

قادری در بخش دیگری از سخنانش در این دیدار به نزدیک بودن سال‌روز شهادت دکتر مصطفی چمران اشاره کرد و افزود: شهید چمران انسان بزرگی بود و در آرامش منطقه پاوه نقش بسزایی داشت.

وی با اشاره به رشادت‌های شهید چمران، خاطر نشان کرد: یاری خدا، وحدت مردم، تلاش بزرگانی همچون شهید چمران موجب تثبیت آرامش بر این منطقه شد.

سرپرست خبرگزاری فارس استان کرمانشاه نیز در این دیدار اظهار داشت: مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی با لبیک به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب، حماسه سیاسی را تحقق بخشیدند و پس از چند روز حماسه ورزشی نیز با دعای خیر مردم و تلاش ورزشکاران رقم خورد.

محسن فولادی با تبریک فرارسیدن ولادت حضرت قائم (عج)، گفت: ماموستا ملا قادر قادری نقش ارزنده‌ای در خدمت به انقلاب در دیار اورامانات داشته است.

در ادامه این دیدار خبرنگاران خبرگزاری فارس استان کرمانشاه از کتابخانه ماموستا قادری دیدن کردند و وی به ارائه توضیحاتی در مورد کتب موجود در این کتابخانه پرداخت.

انتهای پیام/2700/ش40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول