اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

بازسازی ناوشکن شهید بایندر به دست متخصصان ارتش حماسه نظامی است

استاندار بوشهر گفت: توانمندی و قابلیت‌های متخصصان ایران اسلامی به گونه‌ای است که امسال شاهد حماسه‌های گوناگونی خواهیم بود و بازسازی ناوشکن شهید بایندر را می‌توان حماسه نظامی نامید.

بازسازی ناوشکن شهید بایندر به دست متخصصان ارتش حماسه نظامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند پیش از ظهر امروز در آیین الحاق ناوشکن شهید بایندر با ناوگان منطقه دوم نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: کاری که بدست فرزندان این آب و خاک در بازسازی و بهینه سازی ناوشکن شهید بایندر و الحاق آن به ناوگان نیروی دریایی ارتش  صورت گرفته است ،نشان دهنده توانمندی فنی و نظامی متخصصان ایرانی و قدرت‌نمایی آنان در عرصه جهانی است.

وی با قدردانی از متخصصان که با بهترین تجهیزات ناوشکن 50ساله شهید بایندر را به بهترین نحو بازسازی و بهینه‌سازی کردند تصریح کرد: ملت ایران، ملت حماسه‌ها در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی ، فرهنگی و دیگر عرصه‌هاست که آغاز این حماسه‌ها در سال‌جاری؛ در 24 خردادماه رقم خورد.

استاندار بوشهر تاکید کرد: ملت ایران با  خلق حماسه سیاسی در 24 خرداد، نقشه دشمنان را در یک روز نقش بر آب کردند.

حسنوند با بیان اینکه خلق این حماسه‌ها در دیگر عرصه‌ها با همدلی، همراهی، و وحدت رقم می‌خورد افزود: مقام معظم رهبری در آغاز سال جدید بر خلق دو حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تاکید کردند که امسال یکی پس از دیگری این حماسه‌ها خلق خواهد شد.

وی تصریح کرد: امروز با وجود تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی، بدست فرزندان دلیر ایران اسلامی شاهد بازسازی و به آب اندازی ناوشکن شهید بایندر هستیم که تفسیر «ما می‌توانیم» است.

استاندار بوشهر با تبریک الحاق ناوشکن شهید بایندر به ناوگان نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: توانمندی متخصصان ایرانی در همه عرصه‌ها به‌گونه‌ای است که امسال هر روز شاهد بروز حماسه‌ جدیدی خواهیم بود.

انتهای پیام/66006/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول