اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهواز خبر داد

برگزاری آزمون سراسری با حضور 27 هزار داوطلب در اهواز

فرماندار اهواز از برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها با حضور بیش از 27 هزار داوطلب در این شهرستان خبر داد.

برگزاری آزمون سراسری با حضور 27 هزار داوطلب در اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به نقل از روابط عمومی فرمانداری اهواز، عبدالعزیز فدعمی، در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اهواز اظهار کرد: آزمون سراسری امسال روزهای ششم تا هشتم تیرماه امسال همزمان با سراسر کشور و شهرستان اهواز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تدابیر لازم به‌منظور برگزاری کنکور سراسری دانشگاه‌ها فراهم می‌شود، افزود: این آزمون در شهرستان اهواز با حضور 27 هزار و 101 داوطلب برگزار می‌شود که 33 درصد داوطلبان استان را تشکیل می‌دهند.

فرماندار اهواز ادامه داد: آزمون این داوطلبان در سه حوزه فرعی دانشگاه شهید چمران اهواز، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز و مدارس آموزش و پرورش ناحیه چهار اهواز برگزار می‌شود.

وی ویژگی آزمون سال جاری را برگزاری همزمان آزمون دانشگاه‌های دولتی و آزاد اسلامی عنوان کرد و گفت: همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط در تلاش هستند تا شرایط مطلوبی برای برگزاری آزمون فراهم شود و گامی در راستای آرامش محیط آزمون و موفقیت دانش آموزان شهرستان اهواز برداشته شود.

فرماندار اهواز ادامه داد: دستگاه‌های خدماتی شامل آبفا، برق، اورژانس و نیروی انتظامی علاوه بر آماده‌باش، نمایندگان خود را در حوزه‌های برگزاری آزمون مستقر می‌کنند تا در صورت هرگونه مشکل نسبت به رفع آن اقدام کنند.

وی در پایان بیان کرد: همچنین تمهیدات ترافیکی و حمل و نقلی با تلاش پلیس راهور، اتوبوسرانی و تاکسیرانی فراهم می‌شود.

انتهای پیام/ 72001/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول