اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 2 سمنان عنوان کرد

رفع مخاطرات راه‌های ارتباطی شهرک روزیه

شهردار منطقه 2 سمنان گفت: رفع مخاطرات راه‌های ارتباطی شهرک روزیه سمنان را پیگیری می‌کنیم تا شهروندان در این زمینه احساس نارضایتی نکنند.

رفع مخاطرات راه‌های ارتباطی شهرک روزیه

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی شهرداری سمنان، محمدجواد نجاریانی در زمینه مشکلات شهرک روزیه و گلایه برخی از شهروندان این منطقه با بیان این‏که به اقدامات صورت گرفته رضایت نمی‌دهیم و کار را تا بهبود شرایط موجود ادامه خواهیم داد، اظهار کرد: مشکلات شهرک روزیه به طور مستمر رصد می‌شود و اقداماتی که امکان انجام آن وجود داشته باشد، صورت خواهد گرفت.

نجاریانی با عذرخواهی از شهروندان ساکن شهرک روزیه به دلیل خلف وعده صورت گرفته در ارتباط با زمان بهره‏برداری از زیرگذر شهرک روزیه بیان کرد: بنا بود این زیرگذر تا پیش از آغاز سال جاری به بهره‏برداری برسد که وجود برخی از محدودیت‌ها، موجب شد تا این مهم در ایام عید نوروز اتفاق بیفتد.

نجاریانی با اشاره به هزینه قریب به 10 میلیارد ریالی صورت گرفته به منظور آسفالت معابر و تکمیل زیرگذر شهرک روزیه گفت: علاوه بر این موارد، هم‏اکنون ساماندهی خیابان‌های 20 متری و 40 متری شرقی ـ جنوبی شهرک روزیه در دستور کار قرار دارد.

شهردار منطقه 2 سمنان ابراز امیدواری کرد: آسفالت این معابر تا نیمه ماه شعبان به انجام برسد.

وی در خصوص وجود برخی نارضایتی‌ها از وضعیت زیرگذر شهرک روزیه، ضمن تایید سخنان شهردار سمنان در این ارتباط گفت: تلاش می‌کنیم تا مواردی نظیر نصب چراغ راهنما و سرعت‏گیر را به منظور کاستن از خطرات احتمالی، از طریق شورای ترافیک پیگیری کنیم.

انتهای پیام/74003/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول