اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس از انتظارات مردم از منتخب ملت گزارش می‌دهد

عمل به وعده‌ها و رعایت منش اعتدال‌گرایانه

مردم مازندران از انتظاراتشان از رئیس جمهور منتخب می‌گویند.

عمل به وعده‌ها و رعایت منش اعتدال‌گرایانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، تقریبا یک هفته از رقابت‌های انتخاباتی گذشته و نتیجه انتخابات مشخص و منتخب ملت معرفی و شورای نگهبان نیز صحت انتخابات را تایید کرده است.

دیگر هنگامه و زمان وحدت، یکدلی و کار و تلاش برای آبادانی و ساختن دوباره ایران اسلامی فرا رسیده است.

اکنون که رئیس جمهور ایران و خط مشی دولت وی مشخص شد به میان مردم شهرستان قائمشهر رفتیم و انتظارات و خواسته‌های آنان را از منتخب یازدهم ملت جویا شدیم.

مردم آرام و امیدوارند، هیچکس انتظار معجزه ندارد، آنها انتظار دارند "عمل به وعده‌های انتخاباتی دولت اعتدال‌محور، تدبیر، امید و حفظ نقاط قوت دولت‌های قبلی و رفع نقاط ضعف آنان" به عنوان خواسته به حق مردم این دیار واگویه شود.

در پارک شهرداری قائمشهر که معمولا عصرگاهان محلی برای ملاقات‌های همکاران دیروز و بازنشستگان امروز است با دو بازنشسته صنعت فولاد البرز مرکزی مواجه شدم، خودشان را جعفر رمضانی و حسین حسینی معرفی کردند، آنها تنها یک خواسته از منتخب ملت داشتند و آن پرداخت به موقع مستمری و معوقات‌شان بود که تنها منبع گذران معیشت آنها محسوب می‌شود.

دیگری بازنشسته کارخانجات نساجی مازندران بود که تنها خواسته و آرزویش عمل به وعده انتخاباتی حسن روحانی در مستند دوم و بازگشت حرکت و سرعت چرخ‌های صنعت و اشتغال دوباره جوانان در کارخانه‌ها بود.

بانوی خانه‌داری نیز به خبرنگار فارس درباره خواسته خود از حسن روحانی عمل به وعده انتخاباتی وی در مناظره دوم را خواستار شد که در آن تشکیل وزارت امور بانوان از سوی رئیس دولت یازدهم و رسیدگی به مطالبات به حق آنان وعده داده شده بود.

نوجوان دانش‌آموز مقطع متوسطه که نامش اشکان بود، بیان کرد: در دولت دهم اقدامات موثری در راستای تسهیل در امر آموزش از جمله تعطیلی پنجشنبه‌های مدارس و پیاده کردن نظام جدید 6_3_3 انجام شده است.

 وی امیدوار بود این اقدامات مفید و مبتکرانه در دولت تدبیر و امید نیز ادامه یابد.

بالاخره با جوان دانشجویی که محمد نام داشت روبرو شدم، وی خواسته به حقی داشت و آن به گردش درآوردن چرخ امید به آینده بود امیدی که آن را تنها معنای زندگی قلمداد می‌کرد.

از دیگر خواسته‌های مردم می‌توان از عمل به قانون توسط رئیس دولت، مهار تورم و گرانی پایین‌آوردن نرخ بیکاری و اشتغال برای جوانان و نیز اقداماتی برای نهضت ازدواج آسان و....اشاره کرد.

در پایان امید داریم که منتخب یازدهم ملت به پاس 18 میلیون آری قاطع حماسه‌سازان ایرانی، امید را گردن‌آویز جوانان غیرتمند ایرانی سازد تا حماسه‌هایی جاویدان در تاریخ معاصر جهان خلق کنند.

انتهای پیام‌/86008/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول