اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرمان خبر داد

کشف 362 کیلو تریاک در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف 362 کیلو تریاک و دستگیری یک قاچاقچی در عملیات روز گذشته ماموران انتظامی استان کرمان خبر داد.

کشف 362 کیلو تریاک در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان، سردار حسین چناریان اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت استان کرمان در راستای انجام ماموریت محوله با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و شگردهای پلیسی منزل مشکوکی را در مرکز استان کرمان شناسایی کردند.

وی افزود: پلیس با احتمال اینکه ساکنان منزل در حوزه قاچاق مواد مخدر فعالیت دارند با انجام تحقیقات گسترده و تحت نظر قرار دادن این منزل طی چند هفته گذشته دریافتند خودروها و افراد مشکوکی به این منزل تردد دارند.

چناریان بیان کرد: روز گذشته پلیس پس از اطمینان از وجود محموله بزرگ مواد مخدر در این محل با هماهنگی قضایی در یک عملیات ضربتی وارد منزل شده و در بازرسی از آن 326 کیلو تریاک کشف کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در ادامه بازرسی از این منزل یک دستگاه خودرو و چهار دستگاه تلفن همراه کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کرد.

انتهای پیام/2446/ق/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول