اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

قابل توجه جوانان شمال تهران

«ربیعیان» هر ماه ۶ جلسه تربیت قاری قرآن برگزار می‌کند

«حسن ربیعیان» قاری بین‌المللی کشورمان در طول هر ماه با برگزاری ۶ جلسه آموزش «هنر تلاوت» قرآن کریم در شمال تهران به تربیت قاری قرآن می‌پردازد.

«ربیعیان» هر ماه ۶ جلسه تربیت قاری قرآن برگزار می‌کند

«حسن ربیعیان» قاری بین‌المللی قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرانی خبرگزاری فارس با بیان اینکه من به وصیت استاد اربابی هر چهارشنبه در امامزاده «پنج تن» لویزان مشغول خدمت‌رسانی به قرآن کریم هستم، گفت: هر چهارشنبه‌ ساعت 18:30 تا 22:30 عاشقان قرآن کریم گرد هم می‌آیند و به تلاوت قرآن کریم می‌پردازند.

وی با اشاره به ترکیب سنی این افراد اظهار داشت: در ساعت 18:30 تا قبل از اذان مغرب قاریان جوانی که نیاز بیشتری به تمرین دارند، شرکت می‌کنند تا آموزش‌های اساسی را ببینند و پس از اقامه نماز جماعت برای قاریان باتجربه‌تر آموزش زیباخوانی و اصول تلاوت قرآن برگزار می‌شود.

این استاد قرائت قرآن ادامه داد: در امامزاده شمس الدین گیلاوند نیز دو هفته یک بار از ساعت 17:30 تا 20:30 علاقه‌مندان به قرآن و هنر تلاوت با ترکیب سنی 13 تا 30 سال گردهم می‎‌آیند و من هم در جلسه آنها شرکت می‌کنم که خوشبختانه با توجه به امکانات موجود قاریان توانمندی پرورش داده شده‌اند.

ربیعیان در پایان اظهار امیدواری کرد که مشتاقان قرآن کریم با فراهم شدن امکاناتی در خور فعالیت‌های قرآنی در جهان بدرخشند تا شاهد پیشرفت کشور در تمامی عرصه‌ها باشیم، چرا که با انس گرفتن به قرآن، خداوند توان هر کاری را در وجود بشر ایجاد خواهد کرد.

حسن ربیعیان قاری قرآن کریم سال‌ها شاگرد مرحوم استاد «علی اربابی» در لویزان بود و در مسابقات بسیاری از جمله در کشور هند، سوریه، اندونزی وکسب مقام نخست در مسابقات بین‌المللی ایران افتخار آفریده است.

انتهای پیام/م.خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول