اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نامه روحانیون، معتمدین و بزرگان نیکشهر به وزیر کشور

حضور بی‌بدیل مردم نیکشهر در حماسه سیاسی نشان‌دهنده پایبندی به انقلاب بود

جمعی از روحانیون، معتمدین و فرهیختگان شهرستان نیکشهر در نامه‌ای به وزیر کشور اعلام کردند: حضور بی‌بدیل و حماسه آفرین مردم نیکشهر در پای صندوق‌های رای، نشان دهنده شعور سیاسی و پایبندی به انقلاب و نظام بود.

حضور بی‌بدیل مردم نیکشهر در حماسه سیاسی نشان‌دهنده پایبندی به انقلاب بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، در این نامه آمده است: جناب آقای مصطفی محمد نجار وزیر محترم کشور

با سلام و احترام اشعار می‌دارد بار دیگر مردم مومن، وفادار، فهیم، بصیر و غیور شهرستان نیکشهر در جنوب سیستان و بلوچستان با حضور یکپارچه، چشمگیر و خیره کننده خود در پای صندوق‌های رای در روز 24 خردادماه 1392 حماسه‌ای با شکوه و جاودان آفریدند.

در ادامه این نامه آمده است: مردم نیکشهر با نمایشی زایدالوصف و ماندگار ضمن تجدید میثاق با آرمان تاریخ‌ساز امام راحل مشتاقانه و بی‌دریغ به پیام حکیمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری در لحظه تحویل سال‌جاری لبیک گفته و بی‌بدیلی خویش را در عرصه شورآفرینی و شعور محوری به رخ جهانیان کشاندند.

این نامه می‌افزاید: بی‌تردید تلاش‌های ارزشمند و بلاوقفه و شبانه‌روزی عوامل دست اندرکار انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به ویژه استاندار محترم و فرماندار محبوب شهرستان نیکشهر و امانتداری ایشان در حفاظت و صیانت از آرای مردم و پاسخی شایسته به این احسان عمومی بود لذا به پاس برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در کمال صحت و سلامت و آرامش روانی و فیزیکی خالصانه از قاطبه عوامل اجرایی، نظارتی، امنیتی و انتظامی در سطح شهرستان نیکشهر و استان خصوصا استاندار خدوم و فرماندار مردمی شهرستان قدردانی و سپاسگزاری نموده و توفیق ایشان را در مسیر اعتلای نظام و استمرار خدمتگزاری به مردم و تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی از درگاه پروردگار قادر و متعال مسئلت می‌نماییم.

انتهای پیام/75002/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول