اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

تسلط ارتش بر دو روستا در ریف ‌ادلب/عملیات ارتش علیه جبهه‌النصره در بنش

ارتش سوریه موفق شد، دو روستا در نزدیکی فرودگاه نظامی ریف ادلب را در حالی به کنترل خود درآورد که دیگر یگان‌های ارتش سوریه نیز مراکز تجمع افراد مسلح وابسته به گروه «جبهه النصره» را در شهر بنش هدف قرار داده و منهدم کردند.

تسلط ارتش بر دو روستا در ریف ‌ادلب/عملیات ارتش علیه جبهه‌النصره در بنش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، یگان‌های ارتش سوریه با هدف قرار دادن یک مقر افراد مسلح در روستای «سرجه» از توابع «جبل الزاویه» در ریف ادلب تمام افراد مسلح مستقر در این مقر را کشته و یک خودرو زره‌پوش متعلق به آنها را منهدم کردند.

از سوی دیگر ارتش سوریه چندین مرکز تجمع افراد مسلح وابسته به گروه «جبهه النصره» در شهر «بنش» از توابع ریف ادلب را هدف قرار دادند که در جریان آن چندین فرد مسلح کشته و زخمی شدند.

از سوی دیگر گزارش شده که یگان‌های ارتش سوریه مستقر در فرودگاه نظامی «ابو الظهور» روز گذشته با اجرای دو عملیات کیفی نظامی دو روستای «الحمیدیه» و «ام جرین» را در نزدیکی این فرودگاه با گروه‌های مسلح مستقر در این دو روستا درگیر شده و آنها را از وجود افراد مسلح پاکسازی کردند.

در جریان این عملیات ارتش سوریه ده‌ها بمب کار گذاشته شده از سوی افراد مسلح در راه‌ها و مسیرهای عمومی و فرعی این دو روستا را خنثی کردند.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول