اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به ‌منظور ارتقاء دانش صورت می‌گیرد

دوره آموزشی تربیت معلم زبان انگلیسی در خانه فرهنگ دولت‌آباد

دوره‌های تربیت معلم زبان انگلیسی با ارائه مدرک معتبر از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در خانه فرهنگ دولت‌آباد برگزار می‌شود.

دوره آموزشی تربیت معلم  زبان انگلیسی در خانه فرهنگ دولت‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حسن حقانی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ارتباط با برگزاری این دوره‌ها گفت: به‌ منظور ارتقاء دانش و افزایش مهارت‌های محاوره‌ای شهروندان و همچنین در راستای نیاز روزافزون جامعه در خصوص آموزش زبان انگلیسی خانه فرهنگ دولت‌آباد دوره مهارت‌های تدریس زبان را برگزار می‌کند.

مدیر خانه فرهنگ دولت‌آباد بیان کرد: دوره آموزش مهارت‌های تدریس زبان انگلیسی از اول تیرماه آغاز می‌شود.

حقانی ادامه داد: این دوره‌ها در روزهای فرد ویژه بانوان و روزهای زوج ویژه آقایان  از ساعت 17 الی 19 در خانه فرهنگ دولت آباد برگزار می‌شود.

وی در خصوص شرایط ثبت نام این دوره گفت: تمام افرادی که بتوانند آزمون ورودی و مصاحبه حضوری را در این مرکز با موفقیت طی کنند، می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کنند.

مدیر خانه فرهنگ دولت‌آباد ذکر کرد: آموزش مربیگری زبان انگلیسی برای سطوح کودکان و بزرگسالان مد نظر است.

حقانی در پایان ذکر کرد: به مربیانی که این دوره‌ها را با موفقیت گذرانده‌اند مدرک معتبر از سازمان فرهنگی هنری شهرداری ارائه می‌شود و اسامی آن‌ها در بانک معلمان این سازمان قرار می‌گیرد و می‌توانند در مناطق 22 گانه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران فعالیت کنند.

این گزارش حاکی است، علاقمندان جهت ثبت نام می‌توانند به خانه فرهنگ دولت آباد واقع در شهرری،فلکه اول دولت‌آباد، خیابان استاد دهخدا‌، کوچه شهید دریابیک ، کوچه شهید رمضانی شماره 50 مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 33747772-33748287 تماس بگیرند.

انتهای پیام/2462/ک20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول