اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانش‏آموزان و فرهنگیان شاهرود:

منتخب مردم گام‌های بلندتری در مسیر توسعه و آبادانی کشور بردارد

دانش‏آموزان و فرهنگیان شاهرود با صدور بیانیه‏ای تاکید کردند: منتخب مردم باید در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، گام‌های بلندتری در مسیر توسعه و آبادانی کشور بردارد.

منتخب مردم گام‌های بلندتری در مسیر توسعه و آبادانی کشور بردارد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، بسیج دانش‏آموزی و فرهنگیان شاهرود به مناسبت برگزاری باشکوه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با صدور بیانیه‏ای آورده است: درود و سپاس بی‌کران به محضر ملت ایران که با حضور حماسی خود در یازدهمین دوره‌ انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی، نمایشی بزرگی از اتحاد، وفاق، وحدت و همبستگی ملی را در معرض قضاوت جهانیان قرار دادند.

در بخش دیگری آمده است: ملت بزرگ ایران در روز جمعه با حضور در پای صندوق‌های رأی حماسه دیگری در امتداد حماسه‏آفرینی‌های خود به ثبت رساند و خط بطلانی بر تمام برنامه‌ها و حیله‌های دشمنان قسم‏خورده انقلاب اسلامی کشید و به فرموده رهبر عزیزتر از جانمان «باطل‏السحر بافته‌ها و گزافه‌های دشمنان و حسودان شد».

در این بیانیه می‏خوانیم: بی‌تردید لبیک رسای ملت به رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی به‏رغم تلاش‌های وسیع امپراتوری رسانه‌ای استکبار جهانی برای جلوگیری از مشارکت حداکثری مردم ایران در انتخابات و خلق حماسه سیاسی، توانست در عرصه‌ای جدید، بار دیگر اقتدار و استحکام جمهوری اسلامی را به جبهه معاندان نظام دیکته کرده و پیام قاطع و معنادار خود را به فضای یأس‏آلود اردوگاه دشمنان ایران اسلامی منتقل کند.

در این بیانیه آمده است: ما دانش‌آموزان رأی اولی و فرهنگیان بسیجی شاهرود به شکرانه این پیروزی که در سایه توجهات و عنایات خاصه حضرت ولی عصر(عج) و هدایت و رهبری الهی امام خامنه‌ای محقق شده است، سجده شکر به جای آورده و تاکید می‌کنیم که حضور شکوهمند ملت بزرگ ایران اسلامی به خصوص نسل جوان جامعه در خلق حماسه سیاسی، رسالت و تکلیف بزرگ‌تری را بر دوش مسئولان کشور و منتخب مردم قرار داد.

در ادامه آورده شده است: منتخب مردم باید در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، با زمینه‌سازی بسترهای لازم و به کارگیری تمامی ظرفیت‌ها و استعدادهای کشور، گام‌های بلندتری را در تعالی، پیشرفت، توسعه و آبادانی کشور و خدمت به این ملت فهیم و همیشه در صحنه بردارد.

انتهای پیام/2249/ی/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول