اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به کارگردانی سعید نجاتی

«اینجا برف‌ها آب نمی‌شوند» در جشنواره سلیمانیه پذیرفته شد

فیلم‌ کوتاه «اینجا برف‌ها آب نمی‌شوند» به کارگردانی سعید نجاتی با مضمون اجتماعی تولید و مسائل زنان را مورد توجه قرار داده و اکنون به جشنواره فیلم کوتاه سلیمانیه در عراق راه یافته است.

«اینجا برف‌ها آب نمی‌شوند» در جشنواره سلیمانیه پذیرفته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فیلم کوتاه اینجا برف‌ها آب نمی‌شوند کاری از سعید نجاتی است که در سال گذشته به مدت 9 دقیقه تولید شده و در جشنواره‌های داخلی و بین‌المللی به نمایش رسیده است.

این فیلم که مضمونی اجتماعی دارد رویکرد خود را به مسائل زنان معطوف کرده است و توانسته تا کنون امتیازات مطلوبی را به خود اختصاص داده و نظر داوران جشنواره‌های گوناگون با ذائقه‌های متفاوت را به خود جلب کند.

فیلم «اینجا برف‌ها آب نمی‌شوند» روایت زندگی سه زن در مکان‌هایی یکسان اما در زمان‌های متفاوت است و به این سان زندگی زنان را مورد توجه قرار می‌دهد.

عوامل حرفه‌ای که کارگردان را یاری می‌کردند موجب شد این فیلم بتواند در عرصه ملی و بین‌المللی خوش بدرخشد.

منصور حیدری، مجید نجاتی و نزهت بادی عوامل این فیلم را تشکیل می‌دهند که به ترتیب تصویر‌برداری، صدابرداری و نویسندگی این دو فیلم را بر عهده داشتند.

«اینجا برف‌ها آب نمی‌شوند» پس از شرکت در جشنواره‌های گوناگونی مانند پروانه‌های ایثار، جشنواره سراسری خانواده در کرمان و... اکنون نیز در جشنواره فیلم کوتاه سلیمانیه عراق با موضوع بررسی مسائل زنان در عرصه بین‌الملل شرکت کرده و پذیرفته شده و در پایان هفته جاری در سلیمانیه آثار ارسالی داوری می‌شود.

سعید نجاتی هنرمند موفقی است که اکنون در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه سوره به تحصیل اهتمام دارد و به مدرسی در انجمن سینمای جوان استان قم و سازمان جوانان می‌پردازد.

این هنرمند با تولید هشت فیلم کوتاه در 10 سال سابقه کاری خود توانسته است در بیش از 50 جشنواره ملی و بین‌المللی فیلم کوتاه خوش بدرخشد.

انتهای پیام/78005/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول