اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی قرچک:

کلانتری روستای داودآباد افتتاح می‌شود

بخشدار مرکزی قرچک گفت: کلانتری روستای داودآباد افتتاح می‌شود.

کلانتری روستای داودآباد افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، بهنام جهانی ظهر امروز در جمع صمیمی خبرنگاران پیرامون عملکرد چند ماهه گذشته بخشداری پیرامون مباحث امنیتی بخش قرچک اذعان داشت: امنیت عمومی یکی از موارد لازم در توسعه پایدار روستایی است و مجموعه بخشداری قرچک با پیگیری‌های لازم بستر استقرار یگان انتظامی در روستای داود آباد را با تملک یکی از ساختمانهای اداره کل مخابرات پیگیری کرده است.

بخشدار بخش مرکزی شهرستان قرچک گفت: با لطف و عنایت حق تعالی و همچنین همت تمامی مسئولان امر در چند ماه گذشته توانسته ایم با بهره گیری از تمامی پتانسیل ها روند رو به رشدی را در آبادانی روستاها پیگیری کنیم.

بهنام جهانی ادامه داد: در روستاهای قشلاق اول، دوم و داودآباد با پیگیری‌های مدیریت دلسوز آبفا جناب آقای فخاری در خصوص تامین و بهبود کیفیت آب شرب این سه روستا اقدامات بسیار شگرفی انجام شده است. در حال حاضر یکی از چاه‌های قدیمی مسدود و آب شرب از طریق چاه‌های باقرآباد منتقل می‌شود و چاه قدیمی دوم که در حال حاضر سرویس دهی ندارد، دچار تغییرات اساسی شده است. پس از اتمام این مهم آب بهداشتی مورد نیاز این سه روستا بصورت مستقیم از منطقه باقرآباد تامین خواهد شد.

وی ادامه داد: مهمترین بحث در راستای تقویت شبکه‌های آب‌رسانی، تقویت بستر و مسیر آن است که پس از طرح در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان قرچک و تصویب آن در کمیته مزبور اقدامات لازم انجام خواهد شد.

بخشدار مرکزی قرچک گفت: عملیات زهکشی روستای محمدآباد اعلا با پیگیری رضا ریاحی، فرماندار شهرستان قرچک و ضمن پیگیری از جهاد کشاورزی قرچک شروع شده است و در آینده نزدیک پایان می‌پذیرد.

جهانی پیرامون مباحث امنیتی بخش قرچک بیان داشت: امنیت عمومی یکی از موارد توسعه پایدار روستایی بوده و مجموعه بخشداری قرچک با پیگیری‌های لازم بستر استقرار یگان انتظامی در روستای داود آباد را با تملک یکی از ساختمان‌های اداره کل مخابرات پیگیری کرده است.

بخشدار مرکزی شهرستان قرچک در پایان تاکید کرد: برنامه‌ریزی جهت جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز روستایی، پیگیری مشکلات اقشار علی‌الخصوص کارگران و کشاورزان، احداث خانه عالم و احداث ساختمان دهیاری از اولویت‌های در حال اجرا در بخشداری قرچک است که در آینده نزدیک محقق خواهد شد. 

بخشدار مرکزی شهرستان قرچک در ادامه ضمن تقدیر مجدد از حضور حماسی مردم در روز انتخابات گفت: همه آحاد ملت با حضور پای صندوق‌های رای ضمن خلق حماسه سیاسی برگ زرین دیگری در تاریخ کشور رقم زده و بار دیگر ضمن تثبیت اقتدار نظام باعث نا امیدی دشمنان قسم خورده این مرز و بوم شدند.

شاهد برگزاری انتخاباتی درخور شان مردم فهیم قرچک بودیم

جهانی در ادامه با تاکید بر صحت رویه انجام انتخابات روستاهای بخش مرکزی قرچک گفت: پس از تشکیل هیئت‌های اجرایی انتخابات بخش قرچک و طی شدن رویه تایید صلاحیت توسط هیئت‌های اجرایی و نظارت بخش و شهرستان قرچک، شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و درخور شان و شخصیت مردم فهیم و انقلابی قرچک بودیم که جای تقدیر از همه عزیزان دخیل در اجرا و نظارت در انتخابات وجود دارد.

مشارکت 83 درصدی واجدین شرایط روستاهای قرچک در انتخابات

بهنام جهانی در ادامه تاکید کر: از مجموع 16 هزار و 675 رای ماخوذه تعداد  16 هزار و 94 رای صحیح بوده است و مشارکت حماسی مردم روستاهای بخش مرکزی قرچک در انتخابات در حدود 83 درصد می‌باشد که نشان از حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای دارد.

بخشدار بخش مرکزی قرچک در پایان تصریح کرد: در اجرای ماده 52 قانون انتخابات شورای اسلامی کشور و ماده 71 آیین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی روستا و بخش، کاندیداهای معترض به مدت دو روز پس از انتشار آگهی اعلام نتایج می‌توانند ضمن مراجعه به هیئت اجرایی در محل بخشداری به اعلام شکایت بپردازند.

انتهای پیام/2462/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول