اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

گروه‌های فلسطینی مقابله با جنایات شهرک‌نشینان صهیونیست را خواستار شدند

کمیته هماهنگی امور گروه‌های فلسطینی در نابلس به منظور واکنش به تجاوزات شهرک‌نشینان صهیونیست خواستار اوج بخشیدن به مقاومت مردمی شد.

گروه‌های فلسطینی مقابله با جنایات شهرک‌نشینان صهیونیست را خواستار شدند

به گزارش خبرگزاری فارس، کمیته هماهنگی امور گروه‌های فلسطینی در نابلس، خواهان انجام گسترده‌ترین فعالیت گروهی برای پشتیبانی از اسرای فلسطینی در داخل زندان های صهیونیستی شد.

در بخش دیگر این بیانیه آمده است:« این جنایات در چارچوب مبادله نقش آفرینی میان نیروهای ارتش اسرائیل و شهرک نشینان صهیونیست صورت می گیرد؛ به نحوی که نیروهای ارتش اسرائیل و دولت آن از شهرک نشینان صهیونیست برای ارتکاب جنایاتشان علیه ملت بی گناه فلسطین حمایت می کنند.»

به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، در این بیانیه همچنین آمده است: تجاوزات فزاینده شهرک نشینان اسرائیلی در شهر قدس اشغالی، کوچاندن فلسطینیان ساکن این شهر، مصادره خانه ها و زمین های آنان، به آتش کشیدن خودروهایشان و ریشه‌کنی درختان روستای های استان بیت المقدس در واقع یک جنگ تمام عیار به شمار می رود که شهرک نشینان اسرائیلی با حمایت ارتش و دولت اسرائیل آن را به راه انداخته است.»

شهرک‌نشینان لاستیک خودروهای فلسطینیان در قدس را به آتش کشیدند

گروهک های تندرو یهودی در ادامه جنایت ها و تجاوزات خود علیه شهروندان فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری، بامداد امروز سه شنبه لاستیک های 28 دستگاه خودرو در شهرک ابو گوش در قدس اشغالی را به آتش کشیدند.

شهرک نشینان تندرو یهودی شعارهایی نژاد پرستانه همچون مرگ بر عرب را بر روی دیوارهای منازل این محله نوشتند.

یهودیان افراطی هر روز شهروندان فلسطینی و خودروها و زمین های آنان را تحت حراست شدید نظامیان رژیم صهیونیستی مورد حمله قرار داده و اقدام به خرابکاری در مناطق مختلف کرانه باختری می کنند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول