اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از 2 سالن مجتمع جامع توانبخشی بنیاد شهید چهارمحال و بختیاری

معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: دو سالن ورزشی و سالن اجتماعات مجتمع جامع توانبخشی فرهنگی، ورزشی و درمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری می‎رسد.

بهره‌برداری از 2 سالن مجتمع جامع توانبخشی بنیاد شهید چهارمحال و بختیاری

خداداد طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: احداث مجتمع جامع توانبخشی فرهنگی، ورزشی و درمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از سال 86 با آغاز ساخت استخر مجموعه آغاز شد و همچنان مراحل اجرایی احداث این پروژه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این مجموعه در مساحت 24 هزار مترمربع احداث خواهد شد، گفت: این مجموع شامل بخش‌های از جمله سالن اجتماعات 500 نفره، سالن ورزشی، استخر شنا، ساختمان اسکان و رستوران است.

طاهری با اشاره به اینکه برخی از جانبازان نیاز به درمان‌هایی نظیر آب‌درمانی، فیزیوتراپی دارند، افزود: برخی از جانبازان برای انجام مراحل درمانی خود از شهرستان‌های دیگر به مرکز استان مراجعه می‌کنند که این گاهاً چند روز اسکان در شهرکرد خواهند داشت، برهمین اساس ساختمان اسکان برای پذیرایی از ایثارگران نیز در این مجموعه مدنظر قرار گرفته است.

معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری از اختصاص سرمایه 5 میلیارد و 100 میلیون تومانی به منظور احداث این مرکز خبر داد و گفت: 3 میلیارد و 200 میلیون تومان نیز از محل تملک دارایی و از محل دفتر معاونت برنامه‌ریزی استان دریافت شده است.

وی از آماده‌سازی دو بخش از این مجموعه خبر داد و یادآور شد: سالن ورزشی و سالن اجتماعات مجتمع در حال حاضر آماده بهره‌برداری است.

طاهری خاطرنشان کرد: در حال حاضر در حال محوطه‌سازی و دریافت انشعاب هستیم که امیدواریم تا پایان سال‌جاری به اتمام برسد.

انتهای پیام/68006/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول