اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته اطلاع‏رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان سمنان:

نقش خبرنگاران در خلق حماسه سیاسی در استان سمنان بسیار تاثیرگذار بود

رئیس کمیته اطلاع‏رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان سمنان گفت: نقش خبرنگاران در خلق حماسه سیاسی در استان سمنان بسیار مهم و تاثیرگذار بود.

نقش خبرنگاران در خلق حماسه سیاسی در استان سمنان بسیار تاثیرگذار بود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، ایرج کارخائی امروز اظهار کرد: مردم انقلابی استان در 24 خرداد در پی تحقق حماسه سیاسی مد نظر مقام معظم رهبری حضور گسترده و بی‏نظیری پای صندوق‏های رأی در روز 24 خرداد داشتند و در این عرصه، نقش خبرنگاران مطبوعات و رسانه‏های گروهی استان در تحقق این حماسه سیاسی مهم و تاثیرگذار بود.

رئیس کمیته اطلاع‏رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان سمنان افزود: خبرنگاران با اطلاع‏رسانی، آگاهی‏بخشی و رعایت اصول و اخلاق حرفه‏ای و رسالت خبری خود، ترویج روحیه امید و نشاط بیشتر در جامعه، ارسال گزارش‏ها و اخبار به‏روز، شفاف و صادقانه در عرصه انتخابات در تهییج و ایجاد شور انتخاباتی در سطح استان و در برگزاری باشکوه انتخابات تلاش وافر و مثمر ثمری داشتند که باید از زحمات و تلاش‏های آنان تقدیر شود.

رئیس کمیته اطلاع‏رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان سمنان در ادامه افزود: کلیه خبرگزاری‏ها، مطبوعات محلی و کشوری، پایگاه‏های خبری اینترنتی در سطح استان خصوصا صدا و سیمای مرکز سمنان در این دوره از انتخابات همکاری و تعامل مناسبی با ستاد انتخابات استان و کمیته اطلاع‏رسانی و تبلیغات این ستاد داشتند و روزانه ده‏ها خبر و گزارش‏های مختلف از شهرها و روستاها برای اطلاع‏رسانی انعکاس می‏دادند.

کارخائی در ادامه افزود: در کنار تلاش خبرنگاران، روابط عمومی دستگاه‏های اجرایی، فرمانداری‏ها، شهرداری‏ها و بخشداری‏های استان هم در عرصه تبلیغات و اطلاع‏رسانی با استفاده از ظرفیت‏های موجود در به صحنه آوردن مردم در مشارکت و حضور در انتخابات فعالیت کرده و وظیفه مهمی بر دوش داشتند و آنها هم حضور حداکثری مردم در پای صندوق‏های رأی را به نحو مناسبی انجام دادند.

وی افزود: با همدلی و همکاری مطبوعات و رسانه‏های گروهی و روابط عمومی‏های استان، مردم متدین و انقلابی استان بار دیگر با مشارکت 78 درصدی خود در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا برگ درخشان دیگری را بر لوح سراسر افتخارشان ثبت کرد که جای سپاس‏گزاری دارد.

انتهای پیام/2249/ی/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول