اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل ایران خودرو تبریز:

برنامه‌های دولت آینده تاثیر مثبتی بر بازار خودرو می‌گذارد

مدیرعامل ایران خودرو تبریز گفت: برنامه‌های اقتصادی و حمایتی رئیس جمهور منتخب از تولید تاثیر مثبتی بر بازار خودرو خواهد گذاشت.

برنامه‌های دولت آینده تاثیر مثبتی بر بازار خودرو می‌گذارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز غلامرضا صادقیان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بررسی برنامه‌ها و وعده‌های انتخاباتی دکتر حسن روحانی نشان می‌دهد که دولت آینده قادر خواهد بود با تدبیر خود به بازار خودرو سامان داده و مشکلات این بخش را رفع کند.

وی افزود: تزریق نقدینگی به تولید یکی از موضوعاتی است که در برنامه‌های دولت تدبیر و امید آمده و امیدواریم این وعده محقق شده و شاهد شکوفایی تولید، بهبود فضای کسب و کار و رونق صنعت در کشور باشیم تا از این طریق بخش عمده‌ای از مشکلات معیشتی مردم حل شود.

صادقیان ادامه داد: با توجه به اینکه در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی قرار داریم، انتظار می‌رود تا پس از خلق حماسه سیاسی به نحو مطلوب، حماسه اقتصادی نیز رقم بخورد که این مهم به امید الهی با تدبیر دولت یازدهم محقق خواهد شد.

این مسئول اضافه کرد: شرکت های خودروسازی به لحاظ زنجیره شرکت‌هایی که با آنها در ارتباط است می‌توانند سهم خوبی در تحقق حماسه اقتصادی داشته باشند که شرکت ایران خودرو تبریز به عنوان یکی از این خودروسازان آمادگی کامل برای طی این مسیر با همراهی دولت دارد.

صادقیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات روز جمعه، گفت: ملت ایران در این روز مهم با توسل به ظرفیت عظیم خود و با خردورزی توانستند به صورت تمام عیار حماسه سیاسی را به زیبایی به تصویر بکشند و با انتخابات حسن روحانی زمینه را برای آبادانی، پیشرفت و تلاش امیدوارانه کشور فراهم کنند.

وی با تبریک به حجت الاسلام حسن روحانی برای پیروزی در این انتخابات، عنوان کرد: امید است دولت تدبیر و امید ایران و ایرانی را به قله عزت و افتخار و آسایش در سطح جهانی برساند.

مدیرعامل ایران خودرو تبریز متذکر شد: قطعا راهنمایی و منویات رهبر معظم انقلاب از رئیس جمهور منتخب باعث همدلی بیشتر و تسریع در توسعه کشور خواهد شد.

انتهای پیام/60001/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول