اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی نمایشگاه بین‌المللی عکس خیام در زنجان خبر داد

انتخاب 150 اثر به عنوان عکس برگزیده در نمایشگاه بین‌المللی زنجان

دبیر اجرایی نمایشگاه بین‌المللی عکس خیام در زنجان گفت: 150 اثر به عنوان عکس برگزیده نمایشگاه بین‌المللی عکس خیام زنجان انتخاب شده است.

انتخاب 150 اثر به عنوان عکس برگزیده در نمایشگاه بین‌المللی زنجان

ناصر محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف ارتقای سطح عکاسی و گفت‌وگوی بصری میان عکاسان جهان و به منظور بزرگداشت حکیم عمر خیام دانشمند فیلسوف و شاعر بزرگ ایرانی برگزار شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: نمایشگاه بین‌المللی عکس خیام از 27 خرداد تا یکم تیر ماه جاری در گالری هنری فرهنگسرای امام خمینی زنجان برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی نمایشگاه بین‌المللی عکس خیام در زنجان با اشاره به اینکه در این جشنواره 15 هزار و 200 قطعه عکس دریافت شده، تصریح کرد: از بین این آثار 150 اثر به عنوان عکس برگزیده انتخاب شده است.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه بین‌المللی عکس خیام در شهرهای تهران، نیشابور و رشت برگزار شده، گفت: این نمایشگاه پس از شهر زنجان در شهرهای اصفهان، مشهد، بندرعباس، ساری، بوشهر، ایلام، یاسوج، شیراز، کرمان، زاهدان، گرگان و چند شهر دیگر کشورمان نیز برگزار می‌شود.

محمدی سطح کیفی آثار نمایشگاه را بالا ارزیابی کرد و افزود: نمایشگاه کلاس خوبی برای هنرمندان عکاس محسوب می‌شود و عکاسان می‌توانند با حضور در این نمایشگاه درباره آثار آن بحث و بررسی کنند.

این مسئول با بیان اینکه عکس‌های نمایشگاه با فرمت و کیفیت بالایی چاپ شده، بیان کرد: هنرمندان می‌توانند از نزدیک آثار این نمایشگاه را مشاهده کنند چراکه دیدن این آثار تاثیر بسزایی در عکاسی آنها دارد.

دبیر اجرایی نمایشگاه بین‌المللی عکس خیام در زنجان تصریح کرد: نمایشگاه بین‌المللی عکس خیام توسط رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان و موسسه فرهنگی و هنری لوح زرین مانی برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه ساعت 17 روز پنج شنبه 30 خرداد ماه جاری کارگاه آموزشی عکاسی خلاقانه در فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان برگزار می‌شود، گفت: عکاسی استان زنجان در کنار آموزش نیاز به ارتباط بیشتری با هنرمندان دارد.

محمدی با بیان اینکه علاقه‌‌مندان و عکاسان باید با روی گشاده آموزش را قبول کنند، تصریح کرد: در این زمینه هنرمندان نباید جبهه‎گیری کنند و آمادگی خود را برای آموزش و پیشرفت اعلام کنند.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول