اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

پیشنهاد کمک ۱۰۰ میلیون دلاری کانادا به اردن

کانادا پیشنهاد داده است در یک دوره سه ساله ۱۰۰ میلیون دلار به اردن کمک کند تا بتواند با جریان پناهندگان سوری که از درگیری‌های داخلی به اردن فرار کرده‌اند، کنار بیاید.

پیشنهاد کمک ۱۰۰ میلیون دلاری کانادا به اردن

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه کانادایی «گلوب اند میل»، «جان برد» وزیر خارجه کانادا روز یکشنبه اعلام کرد که کشورش 100 میلیون دلار برای کمک به اردن در یک دوره سه ساله پیشنهاد می‌دهد تا به این کشور کمک کند تا بتواند با جریان پناهندگان سوری که به این کشور وارد می‌شوند روبرو شود و این مسئله را اداره کند.

وزیر خارجه کانادا همچنین در شبکه «سی تی وی» اعلام کرد: فکر می‌کنم آنچه که آمریکا می‌خواهد (در سوریه) انجام دهد تضمین حاصل کردن از این مطلب است که یک زمین بازی منصفانه‌تر بزرگی به وجود آید که ما بتوانیم طرف‌ها را به میز مذاکره بازگردانیم.

لحظاتی بعد از انجام این مصاحبه، برد توئیت کرد: کانادا شورشیان سوریه را مسلح نمی‌کند. پیشتر به شبکه سی تی این ایده‌ای درباره تصمیم آمریکا (برای مسلح کردن شورشیان سوریه) دادم اما من نه از این تصمیم حمایت می‌کنم و نه آن را تأیید می کنم.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول