اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی استان اصفهان:

حضور در مناطق محروم بهترین راه تحقق حماسه اقتصادی است

مسئول بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: خدمت‌رسانی به مناطق محروم از جمله بهترین راه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی است که سبب پیشرفت روزافزون نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

حضور در مناطق محروم بهترین راه تحقق حماسه اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد رضایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران شرکت‌کننده در همایش طرح هجرت چهار اظهار کرد: بسیج دانشجویی عضوی از سازمان بسیج و قاطبه مردم است و وظیفه آن پشتیبانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی افزود: نخستین گام در سال 92 در بحث اقتصاد مقاومتی اردوهای جهادی است که امروز کلید این کار با همایش طرح هجرت زده شد.

مسئول بسیج دانشجویی استان اصفهان تاکید کرد: در واقع  بسیجیان پس از تحقق حماسه سیاسی در بحث تحقق حماسه اقتصادی در زمینه‌های مختلف علمی و خدمت‌رسانی حضور پیدا می‌کنند.

وی تاکید کرد: حضور در این اردوها و خدمت‌رسانی به مناطق محروم از جمله بهترین راه‌های تحقق  اقتصاد مقاومتی است که سبب پیشرفت روزافزون نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

رضایی با بیان اینکه ثمرات اردوهای هجرت را باید بیشتر از مردم مناطق محروم جویا شد، اضافه کرد: از سال 86 که نخستین اردوهای جهادی آغاز شد هر ساله شاهد افزایش چمشگیر کیفی و کمی در اروهای هجرت بوده‌ایم و علاقه و استقبال مردم مناطق محروم نسبت به دانشجویان بسیجی اعزام شده به این مناطق را شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: دانشجویان بسیجی در مباحث مختلفی چون عمرانی، زیربنایی، آموزشی، کشاورزی و منابع طبیعی و بهداشتی اثرات خوبی را به جا گذاشتند. مسئول بسیج دانشجویی استان اصفهان افزود: اردوهای جهادی طرح هجرت چهار با 80 گروه شامل بسیجیان دانشجوی تمام دانشجویان دانشگاه‌های سطح اصفهان آغاز شده و از اول تیرماه تا پایان شهریورماه 92 ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: طول هر دوره از هر یک از گروه‌های جهادی اعزامی 15 روزه است.

انتهای پیام/63001/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول