اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله واعظ طبسی:

مردم‌سالاری دینی و ارزش‌های اسلامی در 24 خرداد نمایان شد

نماینده ولی فقیه در استان‌های خراسان و تولیت آستان‌قدس رضوی خطاب به حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران پیام تبریک صادر کرد و گفت: مردم‌سالاری دینی و ارزش‌های اسلامی در 24 خرداد نمایان شد.

مردم‌سالاری دینی و ارزش‌های اسلامی در 24 خرداد نمایان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در پیام آیت‌الله عباس واعظ طبسی نماینده ولی فقیه در استان‌های خراسان و تولیت آستان‌قدس رضوی خطاب به حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران آمده است: سپاس و ستایش خداوند منان را که حماسه سیاسی ملت بزرگ ایران در 24 خرداد بار دیگر بصیرت، هوشمندی و پایبندی مردم عزیز و افتخارآفرین ما نسبت به مردم‌سالاری دینی و ارزش‌های اسلامی را مورد توجه افکار عمومی و مجامع جهانی قرار داد.

این حماسه بی‌نظیر و پرشور دوستان را شاد و سردمداران استکبار و ایادی و اذناب آنان را مأیوس و سرافکنده نمود و رشد و بلوغ سیاسی و حمایت و پشتیبانی مردم عزیز ما را از ولایت و امامت جامعه اسلامی بیش از پیش نمایان ساخت.

اینجانب ضمن ادای احترام به روح بلند امام راحل عظیم الشأن (قدس سره) و شهدای گران‌قدر و تبریک خلق این حماسه بزرگ به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی مدّ ظله‌العالی، انتخاب شایسته جنابعالی را به عنوان رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران تبریک عرض نموده و موفقیت جنابعالی را در پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی و تحقق برنامه‌های اعلام شده از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

ضمن تشکر و تقدیر از آحاد ملت شریف ایران اسلامی در خلق این حماسه مثال‌زدنی، در جوار مضجع شریف و مطهر حضرت رضا (علیه آلاف التحیة و الثناء) برای جنابعالی سلامت، سعادت و توفیق روزافزون خواستارم.

انتهای پیام/70005/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول