اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد دکتر حسن روحانی در استان هرمزگان عنوان کرد

رای میلیونی مردم پشتوانه‌ای برای نظام در ایجاد فرصت‌های جدید

رئیس ستاد دکتر حسن روحانی در هرمزگان ابراز امیدواری کرد که رای میلیونی ملت ایران، پشتوانه محکمی برای نظام در ایجاد فرصت‌های منطقه‌ای و جهانی باشد.

رای میلیونی مردم پشتوانه‌ای برای نظام در ایجاد فرصت‌های جدید

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در اطلاعیه ستاد دکتر حسن روحانی در هرمزگان که توسط شهریار مشیری رئیس این ستاد امضا شده، از حماسه بزرگ مردم استان و جزایر آن در خلق حضور عظیم در انتخابات 24 خرداد تقدیر و خلق حماسه اقتصادی را در گرو برنامه‌ریزی و پشتکار دولت جدید در ابعاد مختلف دانسته است.

مشیری در ادامه این بیانیه آورده است: از تلاش‌های مجدانه همه عوامل اجرایی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نیز تقدیر می‌کنم. بدون شک اگر تلاش‌های شبانه‌روزی همگی عوامل اجرایی و انتظامی و نظارتی در سراسر ایران به خصوص هرمزگان نبود، امکان تحقق این حماسه بزرگ مردمی در ابعاد عظیم آن امکان‌پذیر نمی‌شد.

آن چه که از امروز نیاز اصلی جامعه به شمار می‌رود، حفظ آرامش و اعتدال به منظور تحقق خواست ملت ایران در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی است و باید از این حماسه حضور مردمی در جهت تحقق اهداف واقعی انقلاب اسلامی و به فعلیت رساندن سرمایه‌های عظیم اجتماعی در جهت حل مشکلات کشور استفاده کرد.

هرمزگان عزیز به عنوان بخشی از پیکره این سرزمین بزرگ نیازمند به توجهات ویژه به منظور قرار گرفتن در جایگاه واقعی خود در کشور است و این مهم جز با همت فرزندان این استان و به خصوص جوانان پر تلاش آن امکان پذیر نیست و همه باید به دولت منتخب ملت ایران در رساندن کشور به پیشرفت و تعالی کمک کنند.

با تبریک خلق حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری به مردم بزرگ ایران، خلق حماسه اقتصادی را در گرو برنامه ریزی و پشتکار دولت جدید در ابعاد مختلف دانسته و ابراز امیدواری می‌کنم که این رای میلیونی ملت ایران پشتوانه محکمی برای نظام در ایجاد فرصت‌های منطقه‌ای و جهانی باشد.

انتهای پیام/88001/ب/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول