اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استان سمنان

4 طرح تولیدی در مهدیشهر به بهره‏برداری رسید

چهار طرح تولیدی در هفته جهاد کشاورزی و با حضور مسئولان استان و شهرستان مهدیشهر در این شهرستان به بهره‏برداری رسید.

4 طرح تولیدی در مهدیشهر به بهره‏برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، برای این طرح‏ها که صبح امروز بهره‏برداری شد، 6 میلیارد و 650 میلیون ریال شامل 3 میلیارد و 650 میلیون ریال تسهیلات و 3 میلیارد ریال آورده شخصی سرمایه‏گذاری و برای 23 نفر شغل دائم و فصلی ایجاد شده است.

این طرح‏ها که با حضور رئیس، معاونان و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان و شهرستان، امام جمعه و فرماندار شهرستان مهدیشهر و ... افتتاح شد، شامل پرواربندی گوساله 50 رأسی با دریافت یک میلیارد و 200 میلیون ریال تسهیلات و اشتغال‏زایی برای دو نفر است که با هدف تولید 25 تن گوشت قرمز اجرایی شد.

همچنین گلخانه گوجه فرنگی به مساحت سه هزار متر مربع با سرمایه‏گذاری یک میلیارد و 550 میلیون ریال و ایجاد شغل دائم و فصلی برای 13 نفر در مهدیشهر افتتاح شد.

طرح پرواربندی گوساله 50 رأسی نیز با هزینه 800 میلیون ریال و اشتغال‏زایی برای دو نفر با هدف تولید 25 تن گوشت قرمز و گلخانه خیار درختی به مساحت سه هزار متر مربع با سرمایه‏گذاری 3 میلیارد و 100 میلیون ریال و ایجاد شغل دائم و فصلی برای 13 نفر در مهدیشهر بهره‏برداری شد.

همچنین طرح تولید و پرورش سه هزار قطعه‏ای بلدرچین که با استفاده از 9 میلیارد ریال تسهیلات از محل طرح توسعه بخش کشاورزی در حال ساخت است، مورد بازدید مسئولان قرار گرفت.

این طرح تولیدی چرخه کامل تولید تا عرضه به بازار در آن دیده شده است، برای 17 نفر شغل ایجاد می‏کند.

یادآور می‏شود: 9 پروژه عمرانی و تولیدی شهرستان مهدیشهر در هفته جهادکشاورزی به بهره‏برداری رسید که برای آنها 9 میلیارد و 417 میلیون ریال شامل اعتبارات دولتی، تسهیلات و خودیاری هزینه شده است.

13 خانوار از مزایای این طرح‏ها بهره‏مند شدند و توانسته است برای 106 نفر شغل مستقیم یا موقت ایجاد کند.

انتهای پیام/2249/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول