اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جعفر قادری در گفت‌وگو با فارس:

شکست در مسیر خدمت معنا ندارد

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: برای فردی که رضای خدا و خدمت به مردم را هدف قرار داده، شکستی وجود ندارد.

شکست در مسیر خدمت معنا ندارد

جعفر قادری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: این شکست‌ها و پیروزی‌ها اگر برای رضای خدا باشد در بطن خود پیروزی تمام‌عیار است و فعالیت‌ها اگر بر اساس رضای خدا و خدمت به مردم باشد به طور قطع نتیجه می‌دهد.

وی افزود: توفیق خدمت در زیر سایه نظام مردمسالاری جمهوری اسلامی تنها محدود به مسئولیت‌های اداری و سیاسی نیست و اگر کسی اهل تلاش و خدمت باشد عرصه برای کار بسیار است.

قادری ادامه داد: افرادی که در شورای شهر رای نیاورده‌اند، اعضای منتخب را تقویت کرده و با کمک فکری و انعکاس دیدگاه‌های خود کمک کنند مجموعه 21 نفره شورای شهر شیراز و سایر شهرها و روستاهای استان فارس در کار خود موفق باشند.

این مسئول خطاب به اعضای منتخب شوراهای اسلامی نیز توصیه کرد که آنچه در توان دارند را برای تحقق استانی پیشرفته و آباد و پاسخگویی به مردم انجام دهند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بعد از تحقق حماسه سیاسی باید همگی کمک کنیم تا حماسه اقتصادی نیز در سال جاری محقق شود.

وی ادامه داد: تحقق حماسه اقتصادی با همدلی، همراهی و کمک به رئیس جمهور منتخب و اعضای شوراهای شهر و روستا امکان‌پذیر است.

قادری خاطرنشان کرد: این انقلاب متعلق به همگان است و تمام دیدگاه‌ها و سلایق سیاسی زیر چتر نظام در راستای آبادانی کشور فعالیت می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه یکی از مزیت‌های نظام جمهوری اسلامی مردمی بودن مسئولیت‌ها در آن است، اذعان داشت: اینکه مسئولیت‌های نظام ما بر اساس خواست مردم باعث می‌شود افرادی که در مسئولیت قرار می‌گیرند احساس تکلیف کرده با جدیت بیشتری کار کنند و ملاحظات و مطالبات مردم را مد نظر داشته باشند.

انتهای پیام/‌2448/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول