اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی قمی تیم ملی فوتسال:

درخشش تیم ملی در تورنمنت هانژو مقدمه قهرمانی در فوتسال آسیا بود

مربی قمی تیم ملی فوتسال موفقیت تیم ملی کشور در کسب عنوان قهرمانی تورنمنت بین‌المللی فوتسال هانژو چین را مقدمه‌ای برای قهرمانی ایران در بازی‌های سالنی آسیا عنوان کرد.

درخشش تیم ملی در تورنمنت هانژو مقدمه قهرمانی در فوتسال آسیا بود

قدرت‌الله باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: این موفقیت را به جامعه ورزش کشور و به خصوص به خانواده فوتسال ایران تبریک می‌گویم چرا که جوانان شایسته‌ای که به نمایندگی از آنها در تیم ملی حضور دارند، همگی با عشق به ایران اسلامی در این رقابت‌ها برای قهرمانی تیم ملی ایران تلاش کردند.

وی تصریح کرد: همانگونه که در آستانه اعزام تیم ملی به تورنمنت بین‌المللی فوتسال ‌هانژو چین گفته بودم، بازیکنان تیم ملی یک مقطع بسیار سخت را در تمرینات بدنسازی و آمادگی جسمانی سپری کردند اما نتیجه آن آماده شدن آنها از نظر بدنی بود.

مربی بدنساز تیم ملی فوتسال کشورمان افزود: در رقابت‌های تورنمنت بین‌المللی فوتسال‌ هانژو چین هیچ بازیکنی نبود که در زمین مسابقه احساس خستگی و یا مشکل جسمانی کند، همگی ملی‌پوشان آمادگی خود را به خوبی نشان دادند و حالا آماده درخشش در مسابقات سالنی آسیا هستند.

وی علمکرد بازیکنان تیم ملی فوتسال کشورمان در تورنمنت بین‌المللی فوتسال‌ هانژو چین را ستود و اضافه کرد: پیروز شدن در مقابل روسیه و هلند کار آسانی نبود و اگر در این دو بازی به پیروزی رسیدیم به خاطر آمادگی جسمانی بالای بازیکنان و تاکتیک‌های خوب کادر فنی و همچنین تکنیک کم‌نظیر فوتسالیست‌های ایرانی بود.

باقری ادامه داد: کادر فنی تیم ملی فوتسال یک مجموعه هماهنگ است و با تجربیات گرانبهایی که خسوس کاندلاس از سال‌ها مربیگری در سطح اول فوتسال دنیا دارد، تیم ملی هم‌اکنون به یک تیم قدرتمند تبدیل شده و شک نکنید که در بازی‌های سالنی آسیا به مراتب نتایج بهتری کسب خواهد کرد.

وی تاکید کرد: مجموعه تیم اعم از کادر فنی و بازیکنان تیم ملی همگی مصمم و یکدل ابتدا برای قهرمانی در تورنمنت بین‌المللی فوتسال‌ هانژو چین و سپس برای قرار گرفتن در جایگاه نخست و به دست آوردن عنوان قهرمانی بازی‌های سالنی آسیا متحد شده‌اند و ان‌شاءالله بعد از قهرمانی در چین، جام قهرمانی را از کره جنوبی نیز به ایران خواهیم آورد.

مربی قمی تیم ملی فوتسال اظهار کرد: تیم ملی فوتسال بعد از بازی‌های تورنمنت بین‌المللی چین راهی کشور کره جنوبی خواهد شد تا در این کشور در مسابقات فوتسال بازی‌های سالنی آسیا به مصاف حریفان برود و ان‌شاءالله با کسب قهرمانی به ایران بازگردد.

انتهای پیام/78002/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول