اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رضا رحمانی:

کمیسیون صنایع و معادن مجلس آماده هرگونه همکاری با دولت آینده است

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کمیسیون آماده هرگونه همکاری با دولت آینده در زمینه حمایت از تولید و صنعت کشور و رونق فضای کسب و کار در کشور است گفت: مسئولان نظام باید به فکر تجلیل از حماسه‌سازان باشند.

کمیسیون صنایع و معادن مجلس آماده هرگونه همکاری با دولت آینده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رضا رحمانی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه تحق حماسه سیاسی بدون حضور کاندیداها در صحنه رقابت امکانپذیر نبود، اظهار داشت: حماسه خلق شده حاصل حضور کاندیداها چه در شورا و چه در ریاست جمهوری و مردم در پای صندوق‌هاست و مسئولان باید به هر نحو ممکن با عملکرد خود پاسخ محبت‌های مردم را داده و از آنها تجلیل کنند.

وی افزود: حضور حدود 73 درصدی مردم پای صندوق‌های رای، رای مثبت دیگری به نظام مقدس اسلامی بود و دولت آینده باید به فکر کار و تلاش برای رفاه و رضایت مردم باشد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با تبریک پیروزی دکتر روحانی در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری اضافه کرد: کشور در سال‌های گذشته خسارات زیادی از اختلاف بین گروه‌ها و بین قوا متحمل شده است از این رو انتظار می‌رود دولت آینده به دور از اختلاف دست همکاری به سوی تمام گروه‌ها دراز کند.

وی اظهار امیدواری کرد که رفاقت و همکاری جایگزین فضای رقابتی پیش از انتخابات شود.

رحمانی تاکید کرد: رئیس جمهور منتخب از این پس رئیس جمهور همه ملت است و همه آحاد جامعه باید تلاش کنند تا برنامه‌های دولت آینده محقق شود و زمینه‌ای ایجاد شود که کشورمان پله‌های ترقی را سریع‌تر طی کند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با بیان اینکه اکنون نوبت خلق حماسه اقتصادی است، افزود: مسئولان دولتی نقش ویژه‌ای در خلق حماسه اقتصادی دارند که امیدواریم این مهم در روزهای باقی مانده از سال محقق شود.

وی گفت: حمایت از تولید یکی از ضروریات رسیدن به حماسه اقتصادی به شمار می‌رود و با توجه به اینکه این موضوع در برنامه‌های دکتر روحانی برجسته بود، لازم است تا هر اقدامی در راستای تحقق برنامه‌های حمایتی از تولید مورد حمایت همه آحاد مردم به ویژه مسئولان قرار گیرد.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: این کمیسیون آماده هر گونه همکاری با دولت آینده در زمینه حمایت از تولید و صنعت کشور و رونق فضای کسب و کار در کشور است. 

وی تاکید کرد: مطمئناً همکاری و همراهی دولت و مجلس در زمینه خلق حماسه اقتصادی کارساز خواهد بود و امیدواریم این مهم در سرلوحه برنامه‌های قوا قرار گیرد.

رحمانی در پایان از شورای نگهبان و وزارت کشور، دست‌اندرکاران انتخابات همچنین اعضای ستادهای انتخاباتی تمام کاندیداها که در شکل‌گیری این حماسه سیاسی تلاش کردند، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/60001/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول