اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

در پی نقشه معارضان برای سرنگونی عمر البشیر

خارطوم: هرگز اجازه بر هم زدن ثبات کشور را نمی‌دهیم

دولت سودان تاکید کرد که به ائتلاف معارضان اجازه نمی دهد با نقشه ای که در کشورهای غربی علیه نظام عمر البشیر تدارک دیده شده است ثبات و امنیت کشور را به هم بزند.

خارطوم: هرگز اجازه بر هم زدن ثبات کشور را نمی‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، حزب کنگره ملی حاکم بر سودان از ائتلاف معارضان این کشور خواست به اصول دموکراسی پایبند باشند و برای انتخابات آتی خود را آماده کنند.

قیس احمد مصطفی معاون دبیر حوزه اطلاع رسانی حزب کنگره ملی سودان در گفت‌وگو با روزنامه آخر لحظه چاپ امروز در خارطوم گفت: طرح معارضان برای سرنگونی نظام در 100 روز مردود است این نقشه در پایتخت های اروپایی تهیه شده و ما کاملا از جزئیات آن با خبر هستیم.

قیس تاکید کرد: حزب حاکم سودان هر گونه توطئه چینی از سوی خارجی‌ها و طرف‌هایی خائن در داخل سودان برای بر هم زدن امنیت و ثبات این کشور را رد می کند.

وی افزود: احزابی که می خواهند نظام را سرنگون کنند باید ساز و کارهای دموکراتیک و شرکت در انتخابات را دنبال کنند و ما اجازه روش دیگری برای بر هم زدن ثبات کشور و ایجاد هرج و مرج را نمی دهیم.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول