اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات شهرستان پردیس:

تخلفات انتخاباتی برخی کاندیداهای شوراها در پردیس مستندسازی شد

رئیس ستاد انتخابات شهرستان پردیس گفت: تخلفات انتخاباتی برخی کاندیداهای شوراها در پردیس مستندسازی شده است.

تخلفات انتخاباتی برخی کاندیداهای شوراها در پردیس مستندسازی شد

احسان اشرفی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران در مورد ارزیابی خود از روند برگزاری انتخابات و زمان اعلام نتایج انتخابات شوراها اظهار کرد: همان‏طور که در سطح شهرستان پردیس همه دیدند، حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات 24 خردادماه رقم خورد.

وی تصریح کرد: در عین حال، یکسری بداخلاقی‏های انتخاباتی نیز در شهرستان پردیس به وجود آمده و آن هم بحث تخلفاتی است که در انتخابات شوراها توسط هیئت‏های اجرایی، بازرسی، نظارت و اعضای شورای تامین این موارد رصد شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان پردیس افزود: همه تخلفات انتخابات شوراها مستندسازی شده است و به همراه نظرات مقامات قضایی مربوطه تصمیماتی در این مورد گرفته خواهد شد.

اشرفی اضافه کرد: امیدواریم افرادی که در روند انتخابات تخلف و مشکلی ایجاد کردند، با احکامی که صادر می‏شود، متنبه شوند و بقیه افراد نیز حق و حقوقشان ضایع نشود.

وی تصریح کرد: انتخابات شوراها همان‏طور که فرماندار پردیس قول دادند در این شهرستان بسیار سالم خواهد بود و اجازه فرصت‏طلبی به احدی را نخواهیم داد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان پردیس افزود: کاری صورت خواهد گرفت تا برای مردم هم ثابت شود که این انتخابات با تقلب، تزویر و خرید و فروش آرا انجام نشده است.

اشرفی گفت: در جلسه‏ای که در پردیس تشکیل شد، طلا و نوباوه از هیئت نظارت استان تهران برای بحث انتخابات شورای اسلامی حضور داشتند و مسائل را بررسی کردند.

انتهای پیام/2568/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول