اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس نهم:

حضور حداکثری مردم در انتخابات معادلات جهانی را تغییر داد/ مشارکت 70 درصدی مردم سقز و بانه در انتخابات

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات 24 خرداد ضمن تحقق حماسه سیاسی معادلات جهانی را تغییر داد.

حضور حداکثری مردم در انتخابات معادلات جهانی را تغییر داد/ مشارکت 70 درصدی مردم سقز و بانه در انتخابات

محسن بیگلری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج ضمن تقدیر از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 24 خرداد اظهار کرد: ملت ایران با حضور حداکثری خود در این روز سرنوشت‌ساز ثابت کردند در مسیر تحقق اهداف انقلاب و تبعیت از منویات رهبری به عنوان رکن اصلی این نظام الهی قاطعا پای کار هستند و هیچ تهدید و تحریمی مانع از مشارکت آنان در تعیین سرنوشتشان نخواهد بود.

وی با بیان اینکه ملت ایران با مشارکت 70 درصدی خود در انتخابات 24 خرداد ضمن خلق حماسه سیاسی موجب تغییر معادلات جهانی شدند خاطرنشان کرد: حضور مردم پای صندوق‌های رای موج افزایش قیمتی که در بازار ارز و سکه ایجاد شده بود شکست.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یک روز بعد از برگزاری انتخابات در ایران قیمت دلار آزاد 150 تومان کاهش و 300 تا 400 تومان نیز کاهش خواهد یافت.

بیگلری تصریح کرد: خلق حماسه سیاسی در 24 خرداد توسط مردم پشتوانه بسیار خوبی برای خلق حماسه اقتصادی در کشور است و قطعا در آینده نزدیک شاهد رفع مشکلات به ویژه تورم‌ها در سطح کشور خواهیم بود.

وی در مورد تاثیرات داخلی و خارجی حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات 24 خرداد اظهار کرد: این مشارکت موجب شکسته‌شدن تحریم‌ها و همچنین توفیقات ایران اسلامی در مذاکرات بین‌المللی خواهد شد.

به گفته وی، مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات در حقیقت لبیک به جمهوری اسلامی و مهر تأییدی مردم بصیر ایران به نظام اسلامی بود که باید از سوی همه مسئولین نظام ارج نهاده شود.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در خانه ملت به نقش‌آفرینی ملت ایران در صحنه‌های مختلف پس از انقلاب تاکنون اشاره کرد و گفت: با وجود برخی مشکلات کنونی از قبیل تورم و بیکاری مردم با حضور حداکثری در پای صندوق‌های اخذ رأی نشان دادند همچنان به انقلاب و رهبری وفادار هستند.

بیگلری خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم ضمن تحقق انتظارات رهبری در زمینه تحقق حماسه سیاسی موجب تغییر رویه و اعلام همکاری برخی دولت‌ها با ایران اسلامی شد که نمونه بارز آن ارسال پیام همکاری انگلیس با ایران درست بعد از برگزاری انتخابات و خلق حماسه سیاسی توسط مردم در 24 خرداد بود.

وی خاطرنشان کرد: بدون شک مشارکت 70 درصدی مردم در انتخابات پشتوانه محکمی برای ایران اسلامی در عرصه‌های جهانی و رفع مشکلات خواهد بود.

وی نقش مردم کردستان به ویژه مردم شهرستان‌های سقز و بانه در تحقق حماسه سیاسی 24 خردادماه جاری را بی‌نظیر دانست و گفت: مشارکت 70 درصدی مردم شهیدپرور این شهرستان‌ها در انتخابات نشان از عمق وفاداری آنان به نظام اسلامی است.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که میزان مشارکت مردم بانه و سقز در این دوره از انتخابات نسبت به دوره گذشته بسیار بالا بوده است تصریح کرد: تنها 57 درصد از مردم بانه و سقز در انتخابات ریاست‌جمهوری دور دهم شرکت کرده بودند.

بیگلری افزود: مشارکت 70 درصدی مردم شهرستان‌های سقز و بانه در یازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در کشور با وجود مشکلات و تحریم‌ها پاسخی دندان‌شکن به تهدیدات و تبلیغات دشمنان بود.

وی در پایان با بیان اینکه بیش از 78 درصد از مردم سقز در این انتخابات به روحانی رای داده‌اند گفت: در کنار اقتدار و عظمت اسلام و انقلاب امید به آینده بهتر و روشن‌تر مردم را پای صندوق‌های اخذ رای آورد و حماسه سیاسی خلق شد و امیدواریم در دولت تدبیر و امید شاهد رفع مشکلات و امیدواری مردم باشیم.

انتهای پیام/79002/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول