اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات شهرستان فیروزکوه خبر داد

نتایج نهایی شمارش آرای انتخابات ریاست‏ جمهوری در فیروزکوه

رئیس ستاد انتخابات شهرستان فیروزکوه گفت: با پایان یافتن شمارش آرای مردمی ریاست جمهوری در شهرستان فیروزکوه، حجت‏الاسلام حسن روحانی با کسب بیش از 58 درصد آرا در صدر قرار گرفت.

نتایج نهایی شمارش آرای انتخابات ریاست‏ جمهوری در فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از کمیته اطلاع‏رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان فیروزکوه، علی درویش‏خضری اظهار داشت: با پایان یافتن شمارش آرای مأخوذه انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان فیروزکوه، حجت‏‏الاسلام حسن روحانی با کسب 16 هزار و 622 رأی از مجموع 28 هزار و 280 برگ رأی صحیح وارد شده به صندوق‏ها و کسب 77/58 درصد آرا مقام نخست را از آن خود کرد.

وی افزود: در این رتبه‏بندی، محمدباقر قالیباف با 5 هزار و 958 رأی، سعید جلیلی با دو هزار و 197 رأی، علی‏اکبر ولایتی با دو هزار و 62 رأی، محسن رضایی با یک‌هزار و 173 رأی و سیدمحمد غرضی با 268 رأی در مکان‏های بعدی ایستادند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان فیروزکوه گفت: تعداد کل برگ تعرفه‏های تحویل شده به شهرستان 45 هزار برگ بود که تعداد 29 هزار و 673 برگ تعرفه مصرف شد.

72 شعبه اخذ رأی در کل شهرستان همراه با یک‌هزار و 200 نفر کاربر و عوامل دست‏اندرکار ماموریت اخذ آرای مردمی را بر عهده داشتند.

انتهای پیام/2568/ن/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول