اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شوشتر:

بسیجیان وام‌های خوداشتغالی ‌دریافت می‌کنند

فرمانده سپاه شوشتر از پرداخت وام‌های خوداشتغالی به بسیجیان در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای همکاری با دولت و در حمایت از اشتغال جوانان این شهرستان از تمام توان خود در این زمینه استفاده می‌کنیم.

بسیجیان وام‌های خوداشتغالی ‌دریافت می‌کنند

عبدالهادی حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهارکرد: تنها کسانی می‌توانند از مزایای وام‌های خوداشتغالی استفاده کنند که آموزش‌های لازم را طی کرده باشند.

وی افزود: برای دریافت وام‌های خوداشتغالی و استفاده بهینه از مزایای این وام‌ها فقط کسانی که دوره آموزشی مورد نظر را که به شکل رایگان در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرند به طور کامل و در زمان تعیین شده گذرانده باشند می‌توانند طبق شرایط  این طرح بعد از کسب رتبه قابل قبول در آزمون نهایی این دوره‌ها در اولویت دریافت وام قرار گیرند.

حسین‌زاده در بیان برگزاری دوره‌های آموزشی این طرح خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌هایی که با جهادسازندگی، مراکز فنی و حرفه‌ای و اداره کار و امور اجتماعی  شوشتر انجام شده دوره‌های آموزشی متنوعی متناسب با شرایط و امکانات موجود در این شهرستان و نیاز متقاضیان، توسط کارشناسان مربوطه انجام می‌شود.

فرمانده سپاه شوشتر در ادامه تصریح کرد: از جمله دوره‌های آموزشی که در طرح اشتغال‌زایی بسیجیان این شهرستان برگزار می‌شوند می‌توان به برگزاری کلاس‌های آموزش رشته‌های مختلف در زمینه کشاورزی و صنایع خانگی اشاره کرد.

وی در تشریح جزئیات این رشته‌ها اعلام کرد: از جمله رشته‌هایی که درزمینه کشاورزی آموزش داده می‌شوند می‌توان به رشته پرورش قارچ و در زمینه آموزش‌های صنایع خانگی می‌توان به خیاطی و قالی‌بافی اشاره کرد.

حسین‌زاده تأکید کرد: وی در رابطه با نحوه پرداخت وام به بیسجیان متقاضی دراین طرح اظهار کرد: متقاضیان واجد شرایط دریافت وام‌های خود اشتغالی بسیجیان به مؤسسه صندوق مهر در شوشتر معرفی شده و بعد از تشکیل پرونده و طی مراحل قانونی می‌توانند وام دریافت کنند و متناسب با دوره آموزشی خود ایجاد اشتغال نماید.

وی خاطرنشان کرد: برای حمایت از بسیجیانی که وام‌های خوداشتغالی به آن‌ها تعلق می‌گیرد تا زمان ایجاد شغل و رسیدن به درآمد زایی بعد از دریافت وام به مدت یک سال از پرداخت اقساط وام معاف خواهند بود.

فرمانده سپاه شوشتر در پایان اظهار کرد: برای رسیدن به هدف اصلی این طرح که همانا اشتغال جوانان این شهرستان است، انجام تبلیغات و تشویق‌ها به شکل گسترده همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/72006/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول